خبرگزاری کار ایران

شروع متفاوت رامین رضاییان با پیراهن استقلال؛ آقای ستاره!

شروع متفاوت رامین رضاییان با پیراهن استقلال؛ آقای ستاره!
کد خبر : ۱۵۲۲۱۸۷

مدافع ۳۴ ساله استقلال در طی ۲ بازی، ۲ گل و یک پاس گل ثبت کرده است تا بار دیگر کیفیت فنی بالای خود را نشان دهد.

به گزارش ایلنا، استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانه لیگ برتر چندین خرید خوب انجام داد که یکی از آن‌ها رامین رضاییان بود. مدافع ۳۴ ساله پس از کش‌وقوس‌های فراوان موفق شد رضایت خود را از سپاهان بگیرد و راهی استقلال شود.

رامین در لیگ بیست‌وسوم با پیراهن سپاهان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و درنهایت جایزه بهترین بازیکن فصل را هم کسب کرد. رضاییان در فصل گذشته ۱۴ گل و ۱۲ پاس گل را از خود به‌جا گذاشت که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود. رضاییان از همان بازی افتتاحیه برابر شمس‌آذر قزوین نشان داد تا چه اندازه می‌تواند در ترکیب آبی‌های پایتخت موثر باشد و با ارسال یک پاس گل، امضای خود را پای پیروزی استقلال زد.

در هفته دوم لیگ برتر هم رامین در مصاف با ملوان ۲ گل از نقطه پنالتی به‌ثمر رساند تا در مجموع ۲ بازی، ۲ گل و یک پاس گل را ثبت کرده باشد.

 

متفاوت با همیشه

رامین رضاییان معمولا شروع درخشانی در ابتدای فصل ندارد اما حالا با پیراهن استقلال خلاف این موضوع را نشان داده است. سوپراستار استقلال در فصل گذشته که پیراهن سپاهان را به تن می‌کرد، در ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشت اما ناگهان اوج گرفت. رامین برای اولین گل خود ۴ هفته صبر کرد و درنهایت در دیدار با پیکان موفق به گلزنی شد.

رضاییان در هفته پنجم لیگ بیست‌وسوم در مصاف با نساجی پاس گل داد و در دیدار هفته بعد برابر ملوان گلزنی کرد. رامین در فصل گذشته پس از ۷ بازی به آمار ۲ گل و یک پاس گل رسید اما اکنون با پیراهن استقلال تنها در ۲ هفته به آمار مشابه فصل گذشته خود رسیده است.

در لیگ بیست‌ودوم رامین رضاییان در دیدار هفته اول مقابل استقلال گلزنی کرد و پس از آن تا هفته هفتم خبری از گلزنی مجدد این بازیکن نبود. رامین در لیگ بیست‌ودوم هم مانند لیگ بیست‌وسوم برای رسیدن به آمار ۲ گل و یک پاس گل، ۷ هفته زمان نیاز داشت.

 

درخشش دوباره

رامین رضاییان در سالیان اخیر نشان داده یک بازیکن حرفه‌ای با سطح فنی ایده‌آل است. رضاییان در همین مدت کم حضور خود در استقلال بسیار تاثیرگذار ظاهر شده و آمار گویای همه‌چیز است. مدافع ۳۴ ساله آبی‌های پایتخت در بازی‌ دوم این تیم برابر ملوان، نمره ۷.۹۰ را از سوی «متریکا» کسب کرد تا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

سمت راست استقلال از زمان حضور رضاییان بیش از پیش فعال شده و بیشتر حملات آبی‌ها از سمت راست زمین انجام می‌شود. رامین امیدوار است بتواند با عملکرد خوب خود، نکونام و استقلال را به جام قهرمانی نزدیک کند و قطعا هم سرمربی استقلال به داشتن چنین بازیکنی می‌بالد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز