خبرگزاری کار ایران

طارمی: بازی خوبی انجام ندادم/ اینتر جَو فوق‌العاده‌ای دارد

طارمی: بازی خوبی انجام ندادم/ اینتر جَو فوق‌العاده‌ای دارد
کد خبر : ۱۵۲۱۹۲۳

مهدی طارمی معتقد است در بازی برابر لچه عملکرد خوبی نداشته و تلاش می‌کند در آینده بهتر باشد.‌

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی لژیونر ایرانی تیم اینتر ایتالیا که شب گذشته در چارچوب هفته دوم رقابت‌های سری‌آ در ترکیب اصلی اینتر برابر لچه قرار گرفت و با حضور کامل در زمین موفق شد یک پاس گل هم بدهد، پس از پایان بازی در نشست خبری شرکت کرد. 

طارمی در ابتدا گفت: برایم بسیار مهم بود که 90 دقیقه بازی کنم و این برای وضعیت جسمانی من اهمیت زیادی داشت. می‌دانم که بهترین بازی‌ام نبود، اما در تمرینات بسیار سخت کار می‌کنم. این که پس از مصدومیتم، که باعث شد یک هفته نتوانم بازی کنم، دوباره به میدان برگشتم، برایم اهمیت زیادی داشت.

 

او ادامه داد: پورتو مرا به عنوان یک بازیکن بین‌المللی به دنیا معرفی کرد و همیشه به این باشگاه مدیون خواهم بود. اما اینجا در اینتر، جو فوق‌العاده‌ای حاکم است؛ این باشگاه یک باشگاه سطح بالای جهانی است. البته پورتو هم همین‌طور است، اما اینجا جو واقعاً شگفت‌انگیز است. سن‌سیرو یکی از مهم‌ترین ورزشگاه‌های جهان است. اینجا مهاجمان بزرگی مانند تورام، لائوتارو، آرناتوویچ و کوره آ حضور دارند. همه آن‌ها به من اعتماد به نفس می‌دهند. من خیلی خوشحالم که می‌توانم در کنار آن‌ها بازی کنم.

او در مورد عملکرد خودش گفت: به نظر خودم بازی خوبی انجام ندادم؛ می‌توانم خیلی بهتر از این عمل کنم و قول می‌دهم که در تمرینات سخت‌تر کار کنم تا عملکرد بهتری داشته باشم. اینجا قهرمانان زیادی هستند و من باید نهایت تلاشم را بکنم تا جایگاهی در تیم به دست آورم. اما هدف اصلی من کمک به تیم است.

وی در خصوص ضربه قیچی برگردانی که به گل تبدیل نشد، گفت: معمولاً موفق می‌شوم، دفعه بعد بهتر عمل خواهم کرد. از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که از همان ابتدا به گرمی مرا پذیرفتند. میختاریان به من کمک می‌کند چون برایم چیزها را ترجمه می‌کند، اما با همه رابطه خوبی دارم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز