خبرگزاری کار ایران

خیبر ۱-۲ سپاهان/ برد ارزشمند طلایی‌پوشان در آخرین ثانیه‌ها به دست آمد

خیبر ۱-۲ سپاهان/ برد ارزشمند طلایی‌پوشان در آخرین ثانیه‌ها به دست آمد
کد خبر : ۱۵۲۱۳۸۰

خیبر خرم‌آباد و سپاهان در دومین هفته لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سپاهان پایان یافت.

به گزارش ایلنا، خیبر خرم آباد و سپاهان در چارچوب دومین هفته از مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲-۱ به سود سپاهان پایان یافت.

خیبر که در هفته اول لیگ برتر موفق شد در بدو ورود خود به پیروزی مهم و حساسی مقابل هوادار دست پیدا کند، در این هفته نیز با پیروزی مقابل سپاهان در بازی خانگی‌اش فرصت صدرنشینی داشت با شکست در دقایق پایانی مواجه شد. 

سپاهان نیز پس از شکست در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، برد پرگلی را مقابل چادرملو در هفته اول تجربه کرد، در دومین گام مقابل تیم تازه صعود کرده‌ی خیبر نیز به پیروزی رسید و صدرنشین شد. 

ترکیب ابتدایی خیبر خرم‌آباد مقابل سپاهان: 

تونی، کوین، محسن طرهانی، سینا خادم‌پور، تدی، علیرضا نقی‌زاده، محسن سفیدچغایی، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی

 

ترکیب ابتدایی سپاهان مقابل خیبر خرم‌آباد:

پیام نیازمند، حسین گودرزی، امین حزباوی، محمد دانشگر، وحدت حنانوف، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، رضا اسدی، محمدمهدی محبی و کاوه رضایی

 

تیم داوری:

داور: حسین زیاری، کمک‌ها: رحیم حاجی پور، علیرضا ممبنی و حسین امیدی، ناظر: محمود رفیعی

 

شرح بازی:

در نیمه اول علیرغم اینکه سپاهان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کرده بود، با بدشانسی مهاجمان سپاهان و درخشش گلر خیبر نتوانست به گل برسد اما خیبر موفق شد با کسب یک پنالتی در دقیقه ۲۸ به گل برتری برسد، مهرداد قنبری پشت این ضربه قرار گرفته بود.

در نیمه دوم تلاش‌های سپاهان برای رسیدن به گل ادامه داشت که در دقیقه ۷۰، ضربه سر حزباوی روی ارسال کریمی به تور دروازه خبیر چسبید و همه چیز مساوی شد. 

در ادامه این سپاهان بود که در آخرین ثانیه‌های نیمه دوم موفق شد با گل جواد آقایی‌پور به برتری دو گله دست پیدا کند. با این نتیجه طلایی‌پوشان ۶ امتیازی شدند و به صدر رفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز