خبرگزاری کار ایران

ذوب‌آهن ۰-۰ هوادار/ تیم رحمتی اولین امتیاز را دشت کرد

ذوب‌آهن ۰-۰ هوادار/ تیم رحمتی اولین امتیاز را دشت کرد
کد خبر : ۱۵۲۱۳۷۸

دو تیم ذوب‌آهن و هوادار در هفته دوم مسابقات لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه ۰-۰ مساوی به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، ذوب‌آهن و هوادار در چارچوب دومین هفته از فصل بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف هم رفتند که دو تیم به نتیجه مساوی و تقسیم امتیازات رضایت دادند.

ذوب‌آهن که میزبان این دیدار بود به دلیل آماده ماندن چمن ورزشگاه فولادشهر برای میزبانی تیم ملی از قرقیزستان، به ورزشگاه امام رضا نقل مکان کرد تا این ورزشگاه مجهز و مدرن بالاخره برای میزبانی ذوب‌آهن استفاده شود.

ذوب‌آهن در دیدار افتتاحیه لیگ برتر در بازی خارج از خانه مقابل پرسپولیس، یک امتیاز ارزشمند را به دست آورده بود، در این بازی نیز یک امتیاز دیگر به دست آورد. 

در سوی مقابل هوادار هم که در هفته نخست مقابل تیم نو ورود خیبر تن به شکست داده بود، مقابل ذوب‌آهن در بازی خارج از خانه مساوی کرد تا صفر بزرگی در جدول امتیازات مقابلش قرار نگیرد. 

ترکیب ابتدایی ذوب‌آهن مقابل هوادار: 

پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان زاده، امیرحسین جدی، پدرام قاضی پور، حسن شوشتری، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی

ترکیب ابتدایی هوادار مقابل ذوب‌آهن:

آرشا شکوری، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مهدی مهدوی، میلاد خدایی، مصطفی احمدی، عرفان معصومی، مهدی گودرزی، پیمان رنجبری و علی فتحی

تیم داوری:

داور: سیدرضا مهدوی، کمک‌ داورها: امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی

داور چهارم: احسان اکبری، ناظر: محمدرضا اکبریان

شرح بازی:

دو تیم نیمه اول در خلق موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ناکام بودند و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دو تیم با نتیجه تساوی راهی رختکن شوند. 

در نیمه دوم ذوب‌آهن تا حدودی بازی را به دست گرفت و سعی کرد به دروازه حریف نزدیک شود اما درخشش شکوری دروازه‌بان جوان هوادار، گاندوها را در امر گلزنی ناکام گذاشت.

در پایان نیمه دوم، تلاش دو تیم برای بازکردن دروازه حریف بی‌ثمر بود تا این دیدار با نتیجه تساوی به اتمام برسد.‌

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز