خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس ۱-۱ تراکتور/ پرسپولیس از یادگار فقط یک امتیاز یادگاری آورد!

پرسپولیس ۱-۱ تراکتور/ پرسپولیس از یادگار فقط یک امتیاز یادگاری آورد!
کد خبر : ۱۵۲۱۱۴۳

پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۱-۱ به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و تراکتور در چارچوب دومین هفته از مسابقات لیگ برتر از ساعت 20:00 (با تاخیر 15 دقیقه‌ای) در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۱-۱ با گلزنی شجاع خلیل‌زاده از تراکتور و ایوب العملود برای پرسپولیس به پایان رسید.

 

به جرئت می‌توان گفت تقابل این دو تیم حساس‌ترین و حیثیتی‌ترین دیدار هفته دوم به شمار می‌رفت و تراکتور در حالی مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرده بود که نیمی از ترکیبش را پرسپولیسی‌های سابق تشکیل داده بودند و از سویی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌‌فر که با سرو صدای زیاد در پنجره تابستانی از پرسپولیس به تراکتور رفته بودند، انگیزه‌های بیش‌تری مقابل تیم سابق خود داشتند. 

 

این دیدار در حالی برگزار شد که هواداران تراکتور استقبال گسترده‌ای از این مسابقه داشتند و سکوهای مربوط به آن‌ها کاملا پر شده بود، در سوی مقابل هواداران انگشت‌شماری در جایگاه مخصوص هواداران پرسپولیس قرار گرفته بودند.

 

ترکیب ابتدایی پرسپولیس مقابل تراکتور:

الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب العملود، وحید امیری، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر

 

ترکیب ابتدایی تراکتور مقابل پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال

 

تیم داوری:

داور: سید وحید کاظمی؛ کمک‌ها: علیرضا مرادی، محمدعلی پورمتقی و حمید حاج ملک؛ ناظر: مسعود مرادی؛ داور VAR: علی صفایی، کمک: علی اصغر مومنی

همچنین این دیدار جزو سه دیداری بود که در هفته دوم با کمک داور ویدیویی برگزار می‌شد.

 

شرح بازی:

نیمه اول این دیدار با تلاش بازیکنان پرسپولیس برای حمله به سوی دروازه بیرانوند آغاز شد و در ادامه بازی آرام‌تر پیش رفت.

در دقیقه ۵ فشار حملات بازیکنان تراکتور ثمری نداشت و سانتر مهدی ترابی از زمین به بیرون رفت.

در حالی که در ده دقیقه ابتدایی موقعیت خطرناکی روی دروازه دو تیم ایجاد نشده بود، دقیقه ۱۳، حسین نژاد پس از پرتاب توپ توسط هم‌تیمی‌اش صاحب موقعیت خطرناکی شد که ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت. 

در دقیقه ۱۶ پاس خوب ترابی به وینگر جوان تراکتور یعنی هاشم نژاد رسید که گندوز ضربه او را به کرنر فرستاد و در ادامه آلوز پشت ضربه کرنر ایستاد و ارسال او در دقیقه ۱۷ روی سر شجاع خلیل‌زاده قرار گرفت و ضربه او راهی به دروازه پرسپولیس نداشت.

در دقیقه ۲۳ داور پشت محوطه جریمه تراکتور، خطای شجاع خلیل‌زاده روی عیسی آل‌کثیر را گرفت و پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی شد؛ سینا اسدبیگی پشت توپ قرار گرفت و ارسال او به اورونوف رسید که با اشتباه او این توپ ثمری نداشت. 

در دقیقه ۳۰ ارسال خوب محمد نادری روی سر اشترکالی قرار گرفت و ضربه سر او را گندوز از زیر طاق دروازه پرسپولیس به بیرون فرستاد. در ادامه دو ضربه کرنر تراکتور پشت سر هم ثمری نداشت.

در ادامه موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و شاهد جنگ میانه میدان بین بازیکنان دو تیم بودیم.

در دقیقه ۴۲ آلوز پشت ضربه کرنر ایستاد و ارسال او منجر به ضربه سر هولناک آقاسی به سمت دروازه پرسپولیس شد که با واکنش فوق‌العاده گندوز این ضربه به گل تبدیل نشد. 

در دقیقه ۴۳ که با خطا روی محمد نادری، تراکتور صاحب ضربه ایستگاهی شده بود، ارسال پوستونسکی توسط بازیکنان پرسپولیس دفع شد و در ادامه مهدی ترابی با شوت سهمگینی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که با واکنش گندوز این ضربه هم دفع شد و از ریباند آن کسی استفاده‌ای نکرد.

در پایان ۴۵ دقیقه، داور ۳ دقیقه وقت وقت اضافه گرفت و تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در دقایق پایانی نیمه دوم ثمری نداشت تا دو تیم با نتیجه تساوی راهی رختکن شوند.

دقایق ابتدایی نیمه دوم با حملات بی‌خطری از سوی دو تیم همراه بود تا در دقیقه ۵۷ که اورونوف در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت خوبی شد اما خلیل‌زاده با یک تکل خوب توپ او را راهی کرنر کرد. 

حساس‌ترین لحظه بازی در دقیقه ۶۰ رقم خورد که ضربه شروع مجدد ریکاردو آلوز روی سر شجاع خلیل‌زاده نشست و او نیز به بهترین شکل، توپ را راهی دروازه تیم سابقش کرد.

در دقیقه ۶۵ نیز بازیکنان پرسپولیس نتوانستند از اشتباه بیرانوند استفاده کنند بازی را به تساوی بکشانند.

در ادامه هاشم‌نژاد که از ابتدای بازی مدافعان پرسپولیس را آزار داده بود در دقایق ۶۷ و ۷۳ صاحب دو موقعیت شد که گندوز او را ناکام گذاشت.

پرسپولیس که کار سختی برای زدن گل تساوی داشت در دقیقه ۶۷ داور با بازبینی صحنه خطای سروش رفیعی روی ریکاردو آلوز، او را اخراج کرد تا پرسپولیس ده نفره شود.

در دقیقه ۸۳ شوت سنگین تومیسلاو توسط آلکسیس گندوز برگشت داده شد تا او یک سیو دیگر را نیز ثبت کند.

در دقیقه ۸۸ که پرسپولیس صاحب یک کرنر شده بود، ارسال این ضربه روی سر ایوب العملود قرار گرفت و او به زیبایی تمام توپ را به تور دروازه بیرانوند چسباند.

پس از گل تساوی پرسپولیس که یادگار امام در سکوت عجیبی قرار گرفته بود، بازیکنان تراکتور بارها خود را در موقعیت گلزنی به پرسپولیس قرار دارند که نمایش درخشان گندوز همه آن‌ها را ناکام گذاشت تا این دیدار فوق‌حساس هفته دوم با نتیجه تساوی و تقسیم امتیازات به پایان برسد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز