خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس فدراسیون اسکیت به دنیامالی

پیام تبریک رئیس فدراسیون اسکیت به دنیامالی
کد خبر : ۱۵۲۰۷۳۸

رییس فدراسیون اسکیت در پیامی انتخاب دکتر احمد دنیامالی را به عنوان وزیر منتخب وزارت ورزش و جوانان تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، درپی انتخاب و رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دکتر احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم، رییس فدراسیون اسکیت در پیامی این انتخاب شایسته را به ایشان تبریک و اظهار امیدواری کرد با حضور وی ورزش ایران در مسیر افتخار و اقتدار گام بردارد.

متن پیام بدین شرح است:

جناب آقای دکتر دنیامالی

وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

رأی قاطع نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی، نشان از تایید مدیریت، تخصص، توانایی و تجربه جنابعالی به عنوان بهترین و اصلح‌ترین گزینه برای سکانداری وزارت ورزش و جوانان ایران اسلامی دارد و مُبین مقبولیت، توانایی و شخصیت علمی و حرفه‌ای حضرتعالی است. این انتخاب موجی از امید و انگیزه را در بین جامعه ورزش ایجاد کرد و از درگاه پروردگار متعال، بهروزی و توفیق روز افزون ورزش کشور را خواستاریم.

بدون شک ورزش کشور و ساماندهی امور مرتبط با حوزه جوانان، با مدیریت و کاردانی حضرتعالی و مجموعه همراه، مسیر رشد و توسعه را خواهد پیمود و شاهد روزهای طلایی در این عرصه خواهیم بود.

بدون تردید این مسئولیت مهم برای شخص اول ورزش کشور فرصتی است نیک برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت بزرگ ایران و جامعه فهیم و زحمتکش ورزش کشور و ان‌شاءالله علم و تجربه ارزنده و ارزشمند جنابعالی که حاصل سال‌ها حضور در عرصه مدیریتی است، زمینه رشد و تعالی بیش از پیش ورزش در تمامی عرصه‌های قهرمانی و همگانی را فراهم نماید.

بدون شک موفقیت ورزش ایران مدیون و مرهون تلاش مدیرانی است که برای اعتلای نام ایران و ایرانی، سختی‌های زیادی را به جان خریدند که جا دارد از آنها هم یاد کنیم. در این مدت کیومرث هاشمی به عنوان مدیری تلاشگر، خوش‌نام و جهادی در همه ابعاد زحمات بسیاری را متقبل شد و موفقیت‌های بسیاری را در عرصه ورزش ایران رقم زد که جا دارد برای او نیز آرزوی سلامتی و توفقی روزافزون در عرصه‌های مختلف داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز