خبرگزاری کار ایران

اینتر در نخستین گام دو امتیاز هدر داد / پاگشای مهدی طارمی خراب شد

اینتر در نخستین گام دو امتیاز هدر داد / پاگشای مهدی طارمی خراب شد
کد خبر : ۱۵۱۹۸۶۹

تیم اینتر ایتالیا با حضور مهدی طارمی در هفته نخست رقابت های لیگ سری A به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش ایلنا، اینتر مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی فصل جدید سری A دو امتیاز را هدر داد؛ دبل مارکوس تورام برای اینکه اینترمیلان با پیروزی لیگ را آغاز کند، کافی نبود زیرا یک پنالتی دیرهنگام باعث شد جنوا در بازی افتتاحیه سری A خود در روز شنبه 2-2 به تساوی برسد.

تورام در اولین بازی فصل خود در ایتالیا مثل فصل گذشته، در هر نیمه مقابل جنوا در روز شنبه یک گل به ثمر رساند تا بعد از گل شگفت‌انگیز الساندرو وولیاکو، اینتر پیش بیفتد. اما برخلاف تصور‌ها این جنوا بود که در دقیقه 20 به برتری رسید هر چند که تورام 10 دقیقه بعد با ارسال ضربه سر نیکولو بارلا از سمت راست به گوشه پایینی دروازه، بازی را به تساوی کشاند. مهدی طارمی که به واسطه مصدومیت حضورش در این دیدار در هاله‌ای از ابهام بود، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و روی گل دوم اینتر مقابل جنوا تأثیرگذار بود تا تیمش با دبل تورام پیش بیفتد.

جنوا در آخرین لحظات وقت‌های تلف‌شده یک پنالتی دریافت کرد و جونیور مسیاس از روی ریباند پس از اینکه یان سومر ضربه پنالتی او را مهار کرد، گلزنی کرد تا سه امتیاز از جیب اینتر بپرد.

اینتر آغازکننده تساوی‌ها بود و در ادامه نیز اولین بازی پارما در سری A با تساوی 1-1 در خانه فیورنتینا، به پایان رسید. دنیس من در دقیقه 22 اولین گل بازی را برای پارما به ثمر رساند اما کریستیانو بیراقی در دقیقه 75 با یک شوت زاویه‌دار بازی را به تساوی کشاند. فیورنتینا برای هر سه امتیاز تلاش کرد اما با اخراج مارین پونگراچیچ مدافع تیم در دقیقه 83 به دلیل دریافت کارت زرد دوم، شانس این تیم کاهش یافت. بدین ترتیب اولین بازی پارما در سری A با تساوی 1-1 در خانه فیورنتینا به پایان رسید.

میلان هم مقابل تورینیو جمع تساوی‌های آغازین سری A را تکمیل کرد، به نظر می‌رسید که میلان یک دقیقه مانده به زمان معمول به سمت شکست می‌رود اما آلوارو موراتا در اولین بازی خود در دقیقه 89 یکی از گل‌ها را جبران کرد و اوکافور هم در دقیقه پنجم وقت تلف‌شده گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 2-2 به پایان برسد.

تورینو پس از گل به خودی نیمه‌اول توسط مالیک تیاو و ضربه سر دوان زاپاتا در دقیقه 68 به نظر می‌رسید که به سمت یک پیروزی در حرکت است اما ابتدا در دقیقه ۸۹ پس از شوت پشت محوطه ریندرز، موراتا در داخل باکس، روی توپ اثر گذاشت و موفق شد بازی را ۲ بر یک کند. همین گل باعث شد امیدهای میلان برای فرار از شکست بیشتر شود. در دقیقه ۵+۹۰ ارسال موساح از سمت راست، با ضربه محکم و روی پای اوکافور به تور دروازه ساویچ چسبید و بازی مساوی شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز