خبرگزاری کار ایران

دردسرجدید برای استقلال؛ لیست و سقف بودجه پر است

دردسرجدید برای استقلال؛ لیست و سقف بودجه پر است
کد خبر : ۱۵۱۹۵۱۵

عدم فسخ قرارداد محمدحسین مرادمند، منتظر محمد و ودران کیوسفسکی در کنار چالش دریافت مجوز بازی گوستاوو بلانکو و دیدیه اندونگ برای استقلالی‌ها دردسرساز شده است.

به گزارش ایلنا، استقلال قدم اول را در مسیر موفقیت در لیگ بیست‌وچهارم با کسب پیروزی برداشت و آبی‌پوشان پایتخت توانستند در یک بازی پرماجرا و البته جنجالی، مقابل شمس‌آذر قزوین بردی 2 بر یک را به‌دست آورند. این پیروزی در شرایطی به‌دست آمد که مهرداد محمدی به دلیل محرومیت، ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت و گوستاوو بلانکو به دلیل مشکلات قراردادی جایی در فهرست استقلال نداشتند و به دلیل عدم صدور (ITC)، خبری از حضور دیدیه اندونگ هم در فهرست آبی‌ها نبود.

آبی‌پوشان پایتخت باید خود را برای جدال با ملوان بندرانزلی آماده کنند؛ آن‌هم در حالی‌که در فاصله 5 روز تا انجام دیدار برابر ملوان، هنوز سرنوشت محل برگزاری این مسابقه مشخص نشده است! مدیران باشگاه استقلال در کنار چالش انتخاب محل برگزاری مسابقه با ملوان، در تلاش هستند تا دغدغه‌های کادرفنی را هم برطرف کنند و فهرست تیم‌شان را مطابق با خواسته‌های جواد نکونام تنظیم کنند اما در این میان، چالش‌های مهمی سد راه استقلالی‌ها است!

تمدید قرارداد خودکاری که برای آبی‌ها دردسرساز شد!

محمدحسین مرادمند 4 فصل تجربه حضور در استقلال را دارد و بهترین دوره حضور او در جمع آبی‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ویکم بود و. نقش پررنگی در مسیر قهرمانی آبی‌ها ایفا کرد. مرادمند در حالی در فهرست مازاد جواد نکونام قرار گرفته که پیش از پایان فصل گذشته، قرارداد او با آبی‌ها به درخواست مدیران باشگاه به صورت خودکار تمدید شده و حالا محمدحسین مرادمند عضوی از تیم استقلال محسوب می‌شود و همین مسئله برای آبی‌پوشان دردسرساز شده است.

مرادمند از سوی نکونام مجوز حضور در تمرینات استقلال را به‌دست نیاورده و حتی شماره پیراهن او در دوران حضورش در استقلال هم به سامان فلاح رسیده اما با این وجود همچنان این بازیکن تحت قرارداد باشگاه استقلال محسوب می‌شود. گفته می‌شود مذاکرات مدیران این باشگاه برای فسخ قرارداد محمدحسین مرادمند مثبت پیش نرفته و گویا مرادمند خواهان ماندن در استقلال و یا دریافت غرامت برای فسخ قراردادش است و همین مسئله برای آبی‌ها چالش بزرگی را به‌وجود آورده است؛ آن‌هم در حالی‌که فهرست بزرگسالان آبی‌ها برای حضور این مدافع باتجربه جای خالی ندارد!

بلانکو و اندونگ همچنان دور از دسترس نکونام

گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال که فصل گذشته یکی از 3 بازیکن موثر آبی‌ها در امر گلزنی بود، در هفته اول جایی در فهرست استقلال نداشت و علت آن‌هم عدم ثبت قرارداد این مهاجم آرژانتینی بود. گفته می‌شود فعال‌شدن الحاقیه قرارداد بلانکو برای آبی‌ها چالش‌آفرین شده و با توجه به پر شدن سقف بودجه، فعلاً امکان ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو وجود ندارد و همین مسئله سبب شده تا مهاجم آرژانتینی موردپسند جواد نکونام همچنان دور از دسترس او باشد.

اندونگ هم که آخرین خرید تابستانی استقلال محسوب می‌شود، نه‌تنها فعلاً به دلیل مشکلات سقف بودجه امکان ثبت قراردادش را ندارد، بلکه گفته می‌شود (ITC) او از سوی باشگاه الریاض عربستان هم صادر نشده و آبی‌ها در حال رایزنی با فیفا برای دریافت مجوز فعالیت اندونگ در تیم‌شان هستند. با توجه به شرایط به‌وجود آمده، احتمال تدوام دوری بلانکو و اندونگ از فهرست استقلال و عدم حضور آن‌ها در جدال هفته دوم مقابل ملوان بندرانزلی وجود دارد.

فروش 5 بازیکن، راه نجات آبی‌ها!

محمدحسین مرادمند در کنار منتظر محمد، ودران کیوسفسکی، کوین یامگا، سینا سعیدی‌فر و محمدجواد کیا، بازیکنان تحت‌قرارداد باشگاه استقلال محسوب می‌شوند که جایی در فهرست نفرات این تیم ندارند. گفته می‌شود مدیران باشگاه سعی دارند با توجه به مصدومیت یامگا، قرارداد او را حفظ کنند و حق‌وحقوقات این ستاره فرانسوی را پرداخت کنند اما درباره 5 بازیکن دیگر، شرایط متفاوت است و آبی‌ها به دنبال فروش بازیکنان خود و درآمدزایی از محل فروش آن‌ها هستند تا بتوانند سقف بودجه خود را افزایش بدهند.

مدیران باشگاه استقلال فعلاً در زمینه فروش این بازیکنان ناکام مانده‌اند اما گفته می‌شود انتقال کیا به آلومینیوم اراک به‌زودی انجام خواهد شد و منتظر محمد هم در تیررس چند تیم لیگ برتری است و کیوسفسکی هم پیشنهاداتی را دریافت کرده که رایزنی‌ها در زمینه فروش این دروازه‌بان بوسنیایی هم در حال انجام است. در صورت فروش بازیکنانی که در لیست مازاد جواد نکونام قرار دارند، راه حضور بلانکو و اندونگ در فهرست استقلال هموار می‌شود و در غیر این‌صورت، آبی‌ها با چالش بزرگی برای استفاده از 2 ستاره خارجی خود مواجه خواهند شد که می‌تواند بیش از پیش موجب انتقاد جواد نکونام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز