خبرگزاری کار ایران

فصلی متفاوت برای منچستر یونایتد با خرید های جدید

فصلی متفاوت برای منچستر یونایتد با خرید های جدید
کد خبر : ۱۵۱۹۱۹۹

هواداران منچستر یونایتد به فصلی متفاوت برای کسب دوباره سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شده اند.

به گزارش ایلنا، شاید در اولدترافورد هیچ‌کس به اندازه اریک تن‌هاخ به دنبال درخشش بازیکنان جدید این تیم نباشد چرا که خریدهای این مربی با توجه به سابقه همکاری با او با حضور در آژاکس و لیگ هلند، با انتقادهای فراوانی همراه بودند و برای از بین بردن تردیدها، هیچ راهی جز عملکرد قابل‌قبول این بازیکنان در زمین وجود ندارد. در مسابقه افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر انگلیس که جمعه شب بین منچستریونایتد و فولام در اولدترافورد برگزار شد، خریدهای جدید تن‌هاخ عملکرد خوبی داشتند و پیروزی یونایتد در یک مسابقه سخت و پرفشار، شروعی خوب برای یک فصل رقابتی و سخت محسوب می‌شود.

پس از اینکه یونایتد در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس بدترین نتیجه خود در تاریخ این رقابت‌ها را به دست آورد، تغییرات گسترده در ساختار مدیریتی تیم، فصل نقل و انتقالاتی شلوغی را در تابستان رقم زد و سه خرید جدید این تیم یعنی نصیر مزراوی، یاشوا زیرکزی و ماتیاس دلیخت در اولین مسابقه فصل به میدان رفتند. مزراوی مراکشی که تنها یک جلسه تمرین کرده بود، عملکرد خوب و قابل اتکایی در سمت راست خط دفاعی داشت و هواداران یونایتد، در فضای مجازی از این خرید استقبال کردند. زیرکزی با اولین شوت لیگ برتری خود، نخستین گل فصل لیگ را به ثمر رساند و به چهارمین بازیکن هلندی تاریخ منچستریونایتد‌ تبدیل شد که در اولین بازی لیگ برتری خود گلزنی می‌کند و ماتیاس دلیخت هم فرصت این را داشت تا دقایقی برای یونایتد در این مسابقه به میدان برود.

شیاطین سرخ در این مسابقه مشکلات دفاعی همیشگی و مسأله استفاده نکردن از فرصت‌ها را داشتند اما کیفیت بالای این تیم در پرس و بازی ترکیبی به نسبت مسابقات ابتدای فصل گذشته، هواداران این تیم را به فصلی متفاوت برای کسب دوباره سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار کرده است. البته که اکنون، زمان مناسبی برای سنجش هیچ تیمی نیست و با توجه به سوابق فصول گذشته یونایتد، بهترین زمان برای سنجش این تیم در مقاطع سخت فصل و پس از اولین بحران یا مصدومیت چند بازیکن کلیدی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز