خبرگزاری کار ایران

تفکرات متفاوت گاریدو از یحیی و اوسمار

گزارش: نیاز شدید پرسپولیس به سه مهاجم تخصصی در اسکواد لیگ جدید!

گزارش: نیاز شدید پرسپولیس به  سه مهاجم تخصصی در اسکواد  لیگ جدید!
کد خبر : ۱۵۱۹۱۵۱

چینش و تفکرات خوان کارلوس گاریدو در هفته اول این مسئله را روشن کرد که پرسپولیس در خط حمله نیاز به یارگیری دارد‌.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس بعد از سالها دو مهاجم تخصصی را به طور همزمان در ترکیب خود داشت. این شرایط اغلب در تیم‌ تحت هدایت یحیی گل محمدی وقتی پیش می‌آمد که نیاز به گلزنی داشتند و البته این هم به شرطی بود که در آن مقطع دو مهاجم در لیست پرسپولیس حضور داشتند!

پرسپولیس زیر نظر یحیی بسیاری از بازی‌ها را بدون مهاجم تخصصی پیش برد که معروف‌ترین آنها دربی بعد از جدایی یورگن لوکادیا در فصل بیست و دوم بود که پرسپولیس بدون مهاجم تخصصی بازی کرد و گولسیانی دو گل به ثمر رساند.

یحیی همچنین فصل گذشته شهاب زاهدی را به عنوان تک مهاجم تخصصی خود داشت و اغلب امید عالیشاه به عنوان مهاجم سایه به خط حمله کمک می‌کرد. 

این روند با جدایی شهاب زاهدی و جذب عیسی آل‌کثیر در تیم اوسمار ویرا نیز تکرار شد و هیچ‌گاه دو مهاجم تخصصی در این تیم، در مسیر قهرمانی حضور نداشتند.

حالا اما با حضور خوان کارلوس گاریدو، تفکرات جدیدی در پرسپولیس حاکم شده است. سرخ‌ها در هفته اول عیسی آل‌کثیر و علی علیپور را به عنوان دو مهاجم تخصصی در ترکیب اصلی داشتند که واسطه حضور آنها موقعیت های زیادی خلق شد اما با بی دقتی آنها و آماده نبودن کامل بدن‌های آنها بعد از فصل سخت بدنسازی، این فرصت‌ها از دست رفتند.

کارلوس گاریدو در دقایق پایانی نیمه دوم، ابوالفضل بابایی، مهاجم جوان سرخ‌ها را جایگزین عیسی آل‌کثیر کرد اما این مهاجم کم تجربه نتوانست گره را برای پرسپولیس باز کند.

از روند اولین بازی پرسپولیس در بازی نخست اینطور پیداست که سرخ‌ها برای برطرف کردن نیاز گاریدو برای ساختن یک تیم هجومی، باید یک مهاجم دیگر را در اسکواد خود داشته باشند.

از ابتدا نیز بحث جذب یک مهاجم خارجی مطرح بود اما با سوختن یک سهمیه پرسپولیس به خاطر نبیل باهویی و البته طاقت فرسا شدن روند جذب دفاع چپ خارجی، کمتر در مورد جذب مهاجم صحبت به میان آمده اما این موضوع یک نیاز انکار ناپذیر در تیم گاریدو است؛ به خصوص که پرسپولیس فصلی فرسایشی در ادامه با حضور در سه جام و به خصوص لیگ نخبگان دارد.

حال باید دید پرسپولیس موفق به جذب مهاجم جدید می‌شود یا گاریدو باید روی امید عالیشاه و البته ابوالفضل بابایی جوان برای کمک به خط حمله متشکل از علیپور و عیسی حساب باز کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز