خبرگزاری کار ایران

برنامه نفس‌گیر و سخت پرسپولیس در شهریور/ گاریدو و شاگردان سربلند می‌شوند؟

برنامه نفس‌گیر و سخت پرسپولیس در شهریور/ گاریدو و شاگردان سربلند می‌شوند؟
کد خبر : ۱۵۱۹۰۲۶

پرسپولیس در شهریور ماه باید به مصاف سه تیم تراکتور، فولاد و الاهلی عربستان برود.‌

به گزارش ایلنا، پرسپولیس پس از به دست آوردن عنوان قهرمانی در فصل گذشته، خیلی زود با شوک جدایی ستاره‌هایش و همچنین پیوستن آن‌ها به رقبای مستقیم مواجه شد. مدیران این تیم نیز سعی کردند با جذب چند بازیکن جدید، جای خالی آن‌ها را پر کنند که این موضوع هنوز برای جایگزینی عبدالکریم حسن و مهدی ترابی صدق نمی‌کند و در فاصله چند روز مانده تا دومین بازی پرسپولیس در لیگ برتر، هنوز دو بازیکنی که قرار بود به اسکواد این تیم اضافه شوند، جذب هم نشده‌اند.

سرخپوشان اولین بازی خود را در لیگ برتر که میزبان هم بودند، با پیروزی پشت سر نگذاشتند و به کسب یک امتیاز اکتفا کردند تا حالا برای دیدارهای بعدی، یعنی تراکتور و فولاد فشار بیشتری متحمل شوند.

تراکتور که چندین ستاره سابق سرخ‌ها یعنی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا بیرانوند و مهدی عبدی را در اختیار دارد، مقابل مس رفسنجان در هفته اول، برد خوبی را به دست آورد و حالا هفته دوم در یادگار امام و با حضور تماشاگرانش، به دنبال کسب سه امتیاز از جدالش با مدافع عنوان قهرمانی‌ست. 

پرسپولیس در هفته سوم نیز باید به مصاف فولادی برود که حالا با هدایت گل‌محمدی و تزریق تفکرات جدید و ملحق شدن بازیکنان خوب به این تیم، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و پرسپولیس برای به دست آوردن هر سه امتیاز این بازی، کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت. 

قطعا نتیجه این دو بازی اگر بر خلاف میل سرخپوشان باشد، جایگاه خوبی در جدول به پرسپولیس تعلق نمی‌گیرد و همین موضوع فشار زیادی را به سرمربی جدید سرخ‌ها وارد می‌کند. 

اما پس از انجام این بازی‌ها و آغاز فیفا دی، گاریدو فرصت خوبی در اختیار خواهد داشت تا نواقص تیمش را برطرف کند. از سویی دور بودن از شرایط بازی در آستانه یکی از سخت‌ترین بازی‌های آسیایی ممکن است به ضرر آن‌ها تمام شود. 

پرسپولیس ۲۶ شهریور در حالی باید به مصاف الاهلی عربستان برود که دو سه بازیکن ملی‌پوش این تیم تا بیست و یکم شهریور در اردوی تیم ملی هستند و سرخپوشان نیز برای این بازی باید به عربستان سفر کنند. 

برنامه شاگردان گاریدو در شهریور نشان می‌دهد، مدافع عنوان قهرمانی کار دشواری برای قدرت‌نمایی در هر دو لیگ دارد و رقبای پیش روی این تیم برای شروع کار پرسپولیسی که پوست‌اندازی کرده، بسیار سخت هستند.

باید دید در نهایت سرنوشت سرخپوشان در شهریورِ داغ و هیجان‌انگیز با برنامه‌ای سخت، به چه سرانجامی ختم خواهد شد و آیا گاریدو و شاگردانش می‌توانند در ابتدای فصل برای رقبای خود خط و نشان بکشند یا باید به آن‌ها فرصت داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز