خبرگزاری کار ایران

باقری: مقابل تیم پر مهره‌ی تراکتور فوق‌العاده بازی کردیم

باقری: مقابل تیم پر مهره‌ی تراکتور فوق‌العاده بازی کردیم
کد خبر : ۱۵۱۸۳۶۳

بازیکن مس رفسنجان معتقد است عدم صدور کارت بازی بازیکنان جدید تیمش، تمرکز را از آن‌ها مقابل تراکتور گرفته است.

به گزارش ایلنا، فرشید باقری بازیکن مس رفسنجان پس از شکست 2-0 تیمش مقابل تراکتور، پس از بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خیلی حیف شد، ما به تجربه حریف این بازی را واگذار کردیم و دستمان خیلی خالی بود. بدتر از این نمی‌شد، در واقع ما تمام بازیکنان جدیدی که جذب کردیم را در اختیار نداشتیم، علاوه بر این تمرکزمان را نیز از دست داده بودیم. اما فکر می‌کنم که مقابل تیم پر مهره‌ی تراکتور فوق‌العاده بازی کردیم و به غیر از دو صحنه‌ای که گل دریافت کردیم، خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به بازی هم برگردیم.

وی افزود: بعضی جاها غصه‌ام گرفت؛ ما در این بازی بازیکن 23 ساله‌ای که پستش دفاع وسط است، مجبور شدیم به عنوان مهاجم از او استفاده کنیم. دستمان خیلی خالی بود و امیدواریم تیم سر و سامان بگیرد و دیکر این اتفاقات تکرار نشود، دیگر بدتر از این که نمی‌شود! اما باز هم می‌گویم ما خیلی خوب بازی کردیم آن‌هم مقابل تراکتوری که هزینه زیادی کرده بود.

او در مورد اینکه آیا وضعیت مس پس از اضافه شدن بازیکنان جدید بهتر می‌شود یا خیر، گفت: قطعا تیم ما روند خیلی خوبی خواهد داشت اما هماهنگی میان بازیکنان طول می‌کشد و به زمان نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی متوجه شدند که بازیکنان جدید را در اختیار ندارند، پاسخ داد: دیشب سر شام متوجه شدیم که کارت بازیکنان جدید صادر نشده، ما یک ماه با هم تمرین کرده بودیم، نبود بازیکنان و مربی یک طرف، نبود تمرکز هم طرف. واقعا لطمه بزرگی از این موضوع خوردیم. اما چون هفته اول است هنوز جای جبران داریم. امیدواریم دیگر از این مسائل جزئی آسیب نبینیم.

وی در پایان گفت: ما بازیکنان خوبی داریم که همه آن‌ها قبل از اینجا در تیم‌های بزرگی بودند و می‌خواهیم تیم ذهنیت خوبی داشته باشد و بداند که ما فقط نیامدیم که پول بگیریم بلکه جام می‌خواهیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز