خبرگزاری کار ایران

آلمیدا: باید فصل را با بهترین نتیجه شروع کنیم

آلمیدا: باید فصل را با بهترین نتیجه شروع کنیم
کد خبر : ۱۵۱۸۱۰۰

مربی تیم سپاهان گفت: سخت تلاش کردیم و بچه‌ها بسیار آماده و در فرم خوبی هستند و امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

به گزارش ایلنا، دهوگو آلمیدا مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با چادرملو اردکان گفت: فردا شروع فصل را خواهیم داشت و سومین سال حضور ما است؛ امیدوارم فصل را با بهترین نتیجه ممکن شروع کنیم. ژوزه مورایس کمی کسالت داشت و امیدواریم خوب شود و به بازی برسد.

وی افزود: بازیکنان زیادی از ما جدا شدند و بازیکنان تازه‌ای گرفتیم و جوانان خوبی داریم. سخت تلاش کردیم و بچه‌ها بسیار آماده و در فرم خوبی هستند و امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

او در مورد چمن نقش‌جهان اظهار داشت: حقیقت است که زمین خیلی خوب نیست، در بازی با شباب نیز نتوانستیم فوتبال خودمان را ارائه دهیم، چرخش توپ در زمین سخت بود؛ باید بازی خود را انجام دهیم و فصل را با بهترین نتیجه و ۳ امتیاز شروع کنیم و مهم نیست کیفیت چمن چگونه است.

 او ادامه داد: سپاهان باشگاه بزرگی است و هواداران این تیم از ما انتظار زیادی دارند و باید بجنگیم، سال اول قهرمانی را به خاطر یک امتیاز از دست دادیم اما فصل گذشته با پیچیدگی‌هایی همراه بود؛ باید برای برد به بازی برویم، هواداران بهترین هستند و از ما حمایت می‌کنند و برای برد هر بازی به زمین می‌رویم، باید بازی به بازی خوب پیش برویم و ۳ امتیاز بازی‌ها را بگیریم.

وی در پایان گفت: اکنون بازیکنانی که در تیم حضور دارند، بسیار اهمیت دارد، تمام تلاشمان را کردیم تا بازی فردا را به خوبی پشت سر بگذاریم. بازیکنان جوان و استعداهای جوان داریم که سعی می‌کنیم پیشرفت کنیم و ایده‌های تاکتیکی را به آن‌ها بفهمانیم؛ این‌که چه کسی می‌آید یا نمی‌آید مهم نیست و بازی فردا مهم است و باید بازی را ببریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز