خبرگزاری کار ایران

نبی: استادیوم فولادشهر زیر ذره‌بین خواهد بود

نبی: استادیوم فولادشهر زیر ذره‌بین خواهد بود
کد خبر : ۱۵۱۷۵۸۲

نایب رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره چرایی انتخاب ورزشگاه فولادشهر به عنوان میزبان تیم ملی ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا، مهدی محمدنبی درباره آخرین وضعیت میزبانی تیم ملی فوتبال از قرقیزستان در نخستین بازی از مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، گفت: جا دارد از همکاری بسیار خوب باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تشکر کنم، به ویژه مهندس مهدی کوهی ریاست کارخانه و همچنین نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن. همانطور که می‌دانید به دلیل اینکه ورزشگاه آزادی شرایط لازم برای میزبانی دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان در 15 شهریور ماه را نداشته است و ندارد، تصمیم گرفتیم این دیدار در اصفهان برگزار شود.

وی در ادامه افزود: البته گزینه‌هایی مثل ورزشگاه امام رضا را در نظر داشتیم و با اینکه این ورزشگاه از شرایط استاندارد نیز برخوردار است، همزمان با حضور زائران در مشهد بود و حدود 10، 11 میلیون نفر حضور خواهند داشت، بنابراین با توجه به مشورت با مهدی تاج این دیدار در اصفهان و به میزبانی هیئت استان اصفهان برگزار خواهد شد. بخشی از استانداردهای مدنظر AFC باید در ورزشگاه فولادشهر لحاظ می‌شد که کار مستمری صورت گرفته است. اعتباراتی که کارخانه ذوب‌‌آهن به ورزشگاه فولادشهر اختصاص داد، باعث شد سرعت کار بالا برود. نزدیک به 17 مورد ایراد وجود داشت که کم کم اصلاح شده و چند مورد بیشتر باقی نمانده است. هفته آینده نماینده AFC به تهران می‌آید و سپس عزیمت به شهر اصفهان خواهد داشت تا از ورزشگاه فولادشهر و هتل‌های محل اقامت تیم‌ها بازدید کند. استادیوم زیر ذره‌بین خواهد بود و ایشان دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده بازدید می‌کند و سپس به مالزی می‌رود.

نایب اول رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ورزشگاه یک هفته قبل از بازی باید در اختیار نمایندگان AFC قرار بگیرد. فقط برگزاری بازی در زمین مسابقه نیست و موضوعات مختلفی شامل مارکتینگ، مدیا، امنیت و ... را خواهد داشت. با کمکی که فدراسیون فوتبال می‌رساند و همراهی دوستان در اصفهان کارها انجام خواهد شد. برای ما مهم است که دیدار اول را با قدرت پیش ببریم. تیم ملی دوازدهم شهریور ماه به اصفهان می‌رود و چند روزی در این شهر تمرین می‌کند و در تاریخ پانزدهم همین ماه به مصاف قرقیزستان می‌رود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز