خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال از استقلال:

گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود

گل  قهرمانی پرسپولیس آفساید بود
کد خبر : ۱۵۱۷۲۰۵

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی از باشگاه استقلال عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، با گذشت چند ماه از پایان لیگ برتر بیست و سوم، بحث بر سر اتفاقات جنجالی هفته پایانی که منجر به قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس شد همچنان داغ است. در روز پایانی این رقابت‌ها استقلال موفق شده بود سپاهان را شکست دهد ولی این برای قهرمانی آبی‌پوشان کافی نبود و شاگردان نکونام نیاز داشتند تا مس رفسنجان در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

اتفاقی که تا دقیقه 86 بازی رخ داده بود و چند دقیقه بیشتر تا قهرمانی استقلال باقی نمانده بود که یک ارسال به محوطه جریمه و ضربه سر گولسیانی دروازه حامد لک را باز کرد و سرنوشت قهرمانی یکباره عوض شد. این پایان ماجرا نبود چرا که صحنه گل پرسپولیس مشکوک به آفساید بود و نظرات کارشناسی زیادی در این خصوص داده شد و اکثریت عقیده داشتند همانطور که از تصاویر مشخص است، گولسیانی در موقعیت آفساید گل را به ثمر رسانده و به نوعی این اشتباه منجر به این شده پرسپولیس به جای استقلال جام را بالای سر ببرد.

 مهدی تاج در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در واکنش به گلایه خبرنگاری مبنی بر از دست رفتن قهرمانی تیم فوتبال تراکتور تبریز در چهاردهمین دوره لیگ برتر به دلیل اشتباه علیرضا فغانی گفت: ما امروز رسماً عذرخواهی کردیم. به خاطر دارم اشتباه داوری بود و باید خود سعید مظفری‌زاده (سرپرست مدیرعاملی تراکتور) قضاوت می‌کرد! داور است و دست من رئیس فدراسیون نیست که اشتباهی صورت می‌گیرد.

وی افزود: هفته پایانی فصل گذشته نیز بحث‌های داوری پیش آمد و در دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گلی زده شد که 10 داور گفتند آفساید بود و 10 داور نیز گفتند آفساید نبود و نفهمیدیم آفساید بود یا نه، اما بعدها گفتند آفساید بوده است. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، قهرمان عوض می‌شد. باید از استقلال هم عذرخواهی کنیم که این اشتباه صورت گرفت. ما باید سیستم کمک داور ویدئویی VAR را بیاوریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز