خبرگزاری کار ایران

ستاره برزیلی رئال مادرید به گران‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل می‌شود؟

پیشنهاد باورنکردنی تیم عربستانی به نامزد توپ طلا

پیشنهاد باورنکردنی تیم عربستانی به نامزد توپ طلا
کد خبر : ۱۵۱۷۰۰۳

الاهلی عربستان برای به خدمت گرفتن وینیسیوس جونیور مهاجم رئال مادرید، پیشنهاد هنگفتی به کهکشانی‌ها و بازیکن برزیلی داده است.

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته که شایعاتی در خصوص پیشنهاد مالی باورنکردنی یک تیم عربستانی به ستاره برزیلی رئال مادرید شنیده می‌شد، در نهایت مدیران رئال مادرید اعلام کردند برای آزادسازی این بازیکن، تیم عربستانی باید ۱ میلیارد یورو بپردازد. از طرفی وینی جونیور نیز در همان ابتدا پیشنهاد آن‌ها را رد کرده بود.

اما در ادامه مشخص شد که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان در حال آماده‌سازی بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال است و آن‌ها نه تنها پیشنهاد ۱ میلیارد یورویی رئال را برای آزادسازی این بازیکن پذیرفتند، بلکه ۱ میلیارد یورو نیز برای دستمزد بازیکن برزیلی اختصاص داده‌اند. 

از این رو الاهلی عربستان برای انعقاد بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال حاضر است ۲ میلیارد یورو برای به خدمت گرفتن نامزد اصلی توپ طلا بپردازد تا او را به عربستان بیاورد. 

قرارداد فعلی وینیسیوس جونیور با رئال مادرید تا ۲۰۲۷ ادامه دارد و در صورت آزاد شدن این بازیکن، با قراردادی ۴ ساله به الاهلی می‌پیوندد که این تیم در لیگ نخبگان آسیا نیز حضور دارد و ممکن است حالا در کنار ستاره‌های بزرگی همچون رونالدو و نیمار و کانته و ..، وینی جونیور نیز به این لیست بلند و بالا اضافه شد تا کار نمایندگان ایرانی در آسیا بیش از پیش سخت شود. 

حال اگر جونیور پیشنهاد جذاب عربستانی‌ها را بپذیرد، به گران‌ترین و پردرآمدترین ورزشکار تاریخ و جهان تبدیل خواهد شد که ۲۰ برابر دستمزد کنونی خود در رئال، حقوق دریافت خواهد کرد. 

باید دید بالاخره پیشنهاد هنگفت الاهلی، ستاره برزیلی رئال را وسوسه می‌کند تا در ۲۴ سالگی به لیگ عربستان برود یا خیر.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز