خبرگزاری کار ایران

سمیعی: انتظار داشتیم به نکونام هم جایزه بدهند

سمیعی: انتظار داشتیم به نکونام هم جایزه بدهند
کد خبر : ۱۵۱۶۱۸۹

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در حاشیه مراسم بهترین‌های لیگ برتر فوتبال گفت: انتظار داشتیم جایزه‌ای به آقای نکونام هم تعلق بگیرد.

به گزارش ایلنا، فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، در حاشیه مراسم بهترین‌های لیگ برتر فوتبال گفت: تا جایی که من می‌دانم به آقایان رامین رضاییان و سیدحسین حسینی جایزه‌ای تعلق می‌گیرد که انتظار داشتیم جایزه‌ای به آقای نکونام هم تعلق بگیرد چون با تیمی که فصل گذشته در اختیار ایشان بود نتایج خوبی کسب کردند و تا هفته پایانی هم مدعی قهرمانی بود که با یک اشتباه، قهرمانی به ایشان تعلق نگرفت. امیدوارم که فصل آینده این جایزه به ایشان تعلق بگیرد.

او درباره جذب دو بازیکن خارجی عنوان کرد: بله دو بازیکن خارجی به ایران آمدند و با توجه به مشکلاتی مالی که برای باشگاه پیش آمده بود در چند فصل گذشته امکان جذب بازیکن خارجی به این صورت وجود نداشت. این فصل سعی شد استقلال تقویت شود و اگر در خدمت باشگاه بودم تیمی خواهیم ساخت که نام استقلال در آسیا لرزه به اندام حریفان بیندازد.

او درباره اینکه احتمال دارد در سمتش نماند، گفت: تا زمانی که باشیم را گفتم. تا پنجره نقل‌وانتقالات بعدی خدا بزرگ است.

وضعیت دروازه‌بان بوسنیایی چه می‌شود؟ سمیعی در این باره گفت: ایشان چند پیشنهاد دارند و با ما مذاکره می‌کنند که ببینیم چه می‌شود.

او درباره آخرین وضعیت میزبانی استقلال گفت: درخواست ما شهر مشهد مقدس بود که یک مقدار به دلیل مراسم اربعین کار مشکل شده است و سعی می‌کنیم با مسئولان شهر مشهد بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود. اگر امکانات مهیا باشد شاید در ادامه مسابقات هم بازی‌های ما آنجا برگزار شود.

سمیعی درباره وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا به ما قول داده شد که تیم‌های مدعی در آزادی بازی می‌کنند و قول داده‌اند که آماده شود. اگر نشود باید ورزشگاه دیگری را انتخاب کنیم که مشهد را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم که مشکلی پیش نیاید.

او درباره اینکه عدم احتمال میزبانی استقلال در شهر مشهد به دلیل ورود بانوان است یا خیر، گفت: نه به دلیل مراسم اربعین بود.

مدیرعامل استقلال درباره ثبت قرارداد بازیکنان عنوان کرد: یک مشکل بدهی وجود داشت که مبلغ هشت میلیارد بابت حق عضویت بود و مبلغ ۱۲ میلیارد تومان هم به عنوان پیش‌پرداخت تعیین کرده بودند که این مبالغ را پرداخت کردیم و از فردا صبح ثبت می‌کنیم.

سمیعی درخصوص مشکل اسپانسر روی لباس استقلال گفت: با اسپانسر قبلی قرارداد سه ساله داشتیم و با شرکت‌های دیگری هم مذاکره کردیم که در این چند روز تصمیم می‌گیریم چه کاری انجام دهیم.

او درباره زمان معرفی سرپرست جدید تیم استقلال گفت: این را هم به‌زودی اعلام می‌کنیم. از میان چند نفر به دو نفر نهایی رسیدیم که به یاری خدا با لحاظ همه موارد خیلی زود به نتیجه می‌رسیم.

او درباره عدم حضور مهدی هاشمی‌نسب در کادر فنی استقلال همچنین گفت: آقای هاشمی‌نسب بزرگ ما هستند و ما در خدمت ایشان هستیم. باید ببینیم جمع‌بندی کادر فنی چیست. ما آماده امضای قرارداد با ایشان هستیم. کلا همه چیز درباره کادر فنی مربوط به آقای نکونام است و ایشان هم خواستار حضور آقای هاشمی‌نسب شدند.

او درباره اضافه‌شدن افراد جدید به کادر فنی گفت: بله صحبت‌هایی شده است. گزینه‌های زیادی هم بررسی کردند و فکر کنم به نتیجه رسیدند و به باشگاه گفتند که اقدام کنیم.

منتظر محمد از استقلال جدا شد؟ فرشید سمیعی در این باره گفت: خیر ایشان همچنان هستند. هنوز مقصد او مشخص نیست. بلانکو هم هست. در خدمت ایشان هم هستیم. ایشان مورد اعتماد کادر فنی‌اند و می‌مانند. پیش‌پرداخت اندونگ هم انجام شده است.

 

منبع ايسنا
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز