خبرگزاری کار ایران

حرفهای احساسی پدر و مادر علیرضا مهمدی در مراسم استقبال از فرزندشان

حرفهای احساسی پدر و مادر علیرضا مهمدی در مراسم استقبال از فرزندشان
کد خبر : ۱۵۱۵۶۴۴

پدر و مادر علیرضا مهمدی ورزشکار مدال آور ایران در المپیک در مورد کسب مدال نقره فرزندشان صحبت کردند.

به گزارش ایلنا، علیرضا مهمدی در رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک پاریس در وزن ۸۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.

پدر علیرضا مهمدی که با لباس بختیاری به استقبال فرزندش رفته بود درباره افتخارآفرینی او گفت: علیرضا فقط دل ما را شاد نکرد، بلکه دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد و پیروز کرد. علیرضا بخشی از این سرزمین است و ان‌شاالله در المپیک بعدی مدال خوش‌رنگ تری بتواند کسب کند. 

پدر مهمدی درباره حس و حال اعضای خانواده در زمان فینال پسرش گفت: شرایط سختی بود، خیلی استرس داشتیم، زیرا نمی‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که چه اتفاقی می‌افتد اما با لطف خدا و دعای مردم پسرم موفق شد و به او افتخار می‌کنم.

وی درباره انتظاراتش از مسئولین گفت: از همه آن‌ها تشکر می‌کنم و خدمتگزار همه آن‌ها خستم مخصوصا کسانی که در بخش ورزش به جوانان کمک کردند و با حمایت از آن‌ها باعث افتخار آفرینی شدند، امیدوارم همین روند را ادامه بدهند تا نسل آینده هم بتواند موفق شود و باعث شادمانی مردم باشد‌. 

پدر مهمدی درباره دغدغه اشتغال فرزندش گفت: ما در واقع از نقطه صفر شروع کردیم و کارگر هستیم، در عسلوییه شرایط سختی هم داشتیم. از مسئولین انتطار دارم که دست و بال ورزشکاران جوان را بگیرند و به آن‌‌ها کمک کنند تا آن‌ها نیز آینده‌ساز باشند. 

مادر این ورزشکار افتخار آفرین نیز گفت: خیلی خوشحالم که پسرم توانست دل هموطنانم را شاد کند، او خیلی زخمت کشید و شب و روز فکر و ذکرش کشتی بود‌.

مادر مهمدی درباره حس و حال خانه هنگام فینال پسرش گفت: غوغا بود، باید می‌دیدید. شرمنده تمام هم‌شهری‌هایم شدم. خیلی استرس داشتم طوری که اصلا نتوانستم در خانه بمانم و به حیاط رفتم و فقط با خدا حرف می‌زدم و می‌گفتم علیرضا خیلی زحمت کشیده، به او کمک کن تا طلا بگیرد.  دوست داشتم به خاطر همه مردم که خیلی لطف داشتند پسرم طلا بگیرد، وقتی او بازی را واگذار کرد و دراز کشید برایش گریه کردم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز