خبرگزاری کار ایران

هادی ساعی درصدر ماند

حسن یزدانی در کنار جهان پهلوان تختی ماند

حسن یزدانی در کنار جهان پهلوان تختی ماند
کد خبر : ۱۵۱۵۴۲۳

حسن یزدانی در فینال شب گذشته از کسب مدال طلا بازماند و فرصت تبدیل شدن به پرافتخار ترین ورزشکار المپیکی ایران را نیز از دست داد.

به گزارش ایلنا، در ادامه مسابقات المپیک 2024 پاریس، حسن یزدانی نماینده ایران در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد در شب گذشته در فینال مسابقات به علت مصدومیت نتوانست به مدال طلا دست پیدا کند.

قهرمان کشتی ایران که در المپیک قبل هم نتوانست در فینال مقابل تیلور آمریکایی به برتری برسد برای دومین بار پیاپی به مدال نقره بسنده کرد. هرچند که کاملا مشخص بود مصدومیت او از ناحیه کتف نگذاشت او کشتی همیشگی خود را بگیرد و از همان ابتدای بازی، درد در ناحیه کتف اجازه نداد او تمرکز و توان خود را برای این بازی بگذارد.

حسن یزدانی که مدال طلا را دیشب مقابل نماینده بلغارستان واگذار کرد یک فرصت طلایی را هم از دست داد. او میتوانست با کسب مدال طلا به پر افتختار ترین ورزشکار تاریخ ایران در المپیک تبدیل شود. تا به این لحظه هادی ساعی قهرمان تکواندو ایران که دارنده دو نشان طلا و یک برنر در المپیک هست پرافتخار ترین ورزشکار تاریخ ایران در المپیک شناخته میشود . عنوانی که بنظر میرسد همچنان در دست این ورزشکار قهرمان بماند.

حسن یزدانی حالا به مانند جهان پهلوان تختی دارای دونشان نقره و یک طلا در المپیک است و در کنار این ورزشکار بزرگ قرار میگیرد.

در این میان نام حسین رضا زاده قهرمان و رکورد دار  وزنه برداری المپیک با دو نشان طلا نیز به چشم میخورد.

اگر چه بنظر میرسد حسن یزدانی همچنان یک المپیک دیگر شانس دارد اما خبر ها حکایت از آن دارد که مصدویت او. از ناحیه کتف جدی است و ممکن است او نتواند دیگر به میادین کشتی بازگردد. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز