خبرگزاری کار ایران

منافی: میزبانی در شهر دیگر برای پرسپولیس فاجعه است.

منافی: میزبانی در شهر دیگر برای پرسپولیس فاجعه است.
کد خبر : ۱۵۱۵۳۵۰

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و میزبانی در شهری به جز تهران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جواد منافی در خصوص وضعیت پرسپولیس و جذب یحیی عطیه الله توسط این تیم گفت :به نظرم پرسپولیس خیلی راحت عبد الکریم حسن را از دست داد و حالا این طور که شنیده می شود باید بیشتر از پولی که بابت فروش عبدالکریم گرفته شده بابت مدافع جدید مراکشی بپردازد که این امر منطقی نیست .به نظرم من این  تنها اشتباه پرسپولیس در خصوص مدافعان چپ خودش نبود چون ما راحت نعمتی را هم از دست دادیم مدافعی که اگر در نیم فصل قرار داد او تمدید می شد و با او به شکل بهتری برخورد می شد حتما او هم می ماند. مدافعی که خوب در جناح چپ جا افتاده بود و توانایی بازی در دفاع  میانی را هم داشت و قطعا اگر با او بهتر برخورد می شد او از پرسپولیس جدا نمی شد .

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه در خصوص جدایی احتمالی بازیکنان دیگر از تیم پرسپولیس مانند سعید صادقی افزود :به هر حال برای هر بازیکنی شرایط خاصی وجود دارد اما نباید بازیکنان را به راحتی از دست داد چون به هر حال هر کدام از این بازیکنان با ارزشند و فردا روزی ممکن است در صورت جدایی شان پرسپولیس با دشواری هایی مواجه شود .

منافی با رد این مساله که بازیکنانی مانند ترابی و بیرانوند چندان برای پرسپولیس در فصل گذشته مثمر ثمر نبودند تاکید کرد :نه من چنین اعتقادی ندارم  چه بسا که در نیم فصل دوم شاهد این بودیم که ترابی در چند بازی به نوعی بسیار تاثیر گذار بود و کار را برای پرسپولیس در آورد یا بیرانوند. با همه مشکلاتی که او برای پرسپولیس به وجود آورد اما از لحاظ فنی در ایران در پست خودش بهترین بود به همین دلیل حتما ما کار سختی پیش رو داریم و با وجود بازیکنانی که جذب کرده ایم به شکل طبیعی نگرانیم چون بخش زیادی از شاکله تیم تغییر کرده و کار با بازیکنان و مربیان جدید به زمان نیاز خواهد داشت .

مدافع چپ سابق پرسپولیس و تیم ملی تاکید کرد:در چند سال اخیر ثبات مربیگری و مدیریت یکی از عوامل اصلی موفقیت پرسپولیس بوده است اما این بار  سرمربی و چند بازیکن تغییر کرده به همین دلیل سال سختی پیش روی پرسپولیس قرار دارد. هر چند با این وجود باید به گاریدو اطمینان کرد و خدایی ناکرده اگر در چند هفته ابتدایی نتیجه هم  نگرفت باید باز هم از او حمایت کرد و تاوان احتمالی را هم داد تا سرمربی بتواند افکارش را در تیم به خوبی پیاده کند .

منافی در پایان در خصوص شرایط سخت پیش آمده برای میزبانی پرسپولیس در شهرهای اراک یا شهری دیگر گفت :شرایط خارج شدن از تهران و پروازی برای هر تیمی مشکلاتی را درخصوص میزبانی اش در  برخواهد داشت و هیچ جایی در ایران برای میزبانی پرسپولیس بهتر از ورزشگاه آزادی یا ورزشگاه دیگری در تهران نیست از این رو به نظرم مدیریت پرسپولیس نباید به هیچ وجه زیر بار این موضوع  برود چرا که این یک فاجعه است و هر زمینی جز تهران برای پرسپولیس سخت خواهد بود و قادر نخواهد بود که پرسپولیس و هوادارانش را به خوبی پذیرا باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز