خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: باید عملکرد خریدهای جدید را در زمین ببینیم

پاشازاده: باید عملکرد خریدهای جدید را در زمین ببینیم
کد خبر : ۱۵۱۴۹۹۹

پیشکسوت استقلال در مورد کیفیت خریدهای جدید این تیم کمی تردید دارد.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده روز در خصوص نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: تا به اینجای کار چند بازیکن فقط به تیم اضافه شدند و هنوز زمان فصل نقل‌وانتقالات به پایان نرسیده است. ولی خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته مدیران تیم در فصل نقل‌وانتقالات بهتر عمل کردند و امیدوارم باشگاه استقلال بتواند لیگ بیست‌وچهارم را پر قدرت شروع کند تا هواداران خوشحال شوند.

وی در مورد عملکرد فصل گذشته استقلال هم گفت: استقلال آن امتیازات را گرفته و تا لحظه آخر در کورس بوده نمی‌شود گفت ناراضی هستیم اما مشکلات زیاد بود اختلافاتی وجود داشت و در نهایت تیم قهرمان نشد. در حال حاضر هم اصلاً خبری از استقلال ندارم. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:‌ شرایط پرسپولیس هم مانند استقلال است. باید در زمین بررسی کرد که هر دو تیم چه عملکردی رقم خواهند زد. نمی‌شود از حالا تحلیلی داشت. چه از نظر فنی و چه مدیریتی. عملکرد داخل زمین مهم است. باید اول داخل زمین آن‌ها را دید.

پاشازاده در مورد برگزاری بازی‌ها در ورزشگاهی جز آزادی تصریح کرد: اگر قرار باشد استقلال و پرسپولیس به شهرستان بروند و میزبانی کنند که بهتر است لیگ تعطیل شود چون چنین شرایطی خنده‌دار است. شک نکنید این موضوع به ضرر فوتبال کشورمان است. این خوب نیست که ۳ سال است نتوانستیم ورزشگاه آزادی را بازسازی کنیم ولی کشورهای دیگر در عرض ۶ ماه یک استادیوم می‌سازند و حتی جام جهانی را هم برگزار می‌کنند. این برای لیگ ایران یک فاجعه است و حتی شاید باعث شود لیگ بیست‌وچهارم به تعویق بیافتد.

پیشکسوت استقلال درباره حضور رامین رضاییان در این تیم یادآور شد: فوتبال حرفه‌ای است و هر بازیکن دوست دارد چیزهای زیادی را تجربه کند. اما شک ندارم برای رضاییان حواشی به وجود می‌آید ولی قطعا او با تجربه‌ای که دارد خود را درگیر این مسائل نمی‌کند. در نهایت امیدوارم حضور رامین به نفع استقلال باشد و بتواند مهره‌ای موثر و کلیدی در ترکیب باشد.

پاشازاده در خصوص مشخص شدن برنامه‌ بازی‌های استقلال در لیگ خاطرنشان کرد: به نظر من بازی‌های اول استقلال در لیگ برتر راحت‌تر از پرسپولیس است. ولی در آخر لیگ بازی‌ها برای استقلال سنگین می‌شود. البته بازیکنان استقلال نباید به برنامه‌های لیگ توجه کنند، چون تفکر بازیکنان در هر بازی باید برد باشد که بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال قهرمانی لیگ بیست‌وچهارم را به دست می‌آورد، تصریح کرد: سخت است از الان بگوییم استقلال می‌تواند قهرمانی را به دست بیاورد؛ چون همه رقبا بازیکنان خوبی جذب کردند ولی در فصل قبل همه شاهد بودیم نکونام با دست خالی توانست تیم را به نایب قهرمانی برساند ولی امیدوارم با آمدن این بازیکنان تیم بتواند حق خود را پس بگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز