خبرگزاری کار ایران

حذف تلخ سپاهان

نماینده ایران قبل از سوت بازی حذف شده بود

نماینده ایران قبل از سوت بازی حذف شده بود
کد خبر : ۱۵۱۴۴۴۹

تیم سپاهان در یک بازی نا امید کننده و ضعیف مقابل نماینده اماراتی حذف شد و نتوانست جواز حضور در لیگ نخبگان آسیا را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، تیم سپاهان شب گذشته در پلی آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم الشباب الاهلی امارات رفت که با نتیجه تحقیر آمیز 4 بر1 در نقش جهان شکست خورد و حذف شد.

نتیجه ای که گویای خیلی چیزها است، از همان ابتدای بازی کاملا مشخص بود تیم سپاهان سردرگم و بی هدف بازی میکرد، از کیفیت بد زمین تا نداشتن تمرکز در ساق های شاگردان مورایس همه و همه دست هم داد تا این حذف تلخ برای نماینده ایران به دست بیاید.

کمی بهتر است برگردیم عقب در نقل و انتقالات تیم سپاهان ستاره های زیادی را از دست داد، از رامین رضاییان گرفته تا شهریار مغانلو! اما جایگزین آن ها جوانانی مثل لیموچی و آقایی پور شدند که در بازی شب گذشته نشان دادند حتی برای بازی های لیگ هم خیلی نمیشه روی آن ها حساب کرد.

اینکه چطور و از چه طریقی در نقل و انتقالات تیم سپاهان در جایگزین کردن ستاره های خود دچار اشتباه بوده است سوال اصلی هواداران سپاهانی است. اسکواد نامناسبی که میتواند در ادامه آن ها را از مدعیان قهرمانی در لیگ هم دور کند. اما عملکرد جوزه مورایس هم چنگی به دل نمیزند و تعویض ها و تصمیمی گیری های اشتباه در نقل و انتقالات نشان میدهد این مربی پرتقالی تمرکزش غیر از فوتبال جاهای دیگه هم هست.

با تمام این توضیحات شاید هواداران سپاهانی و اهالی فوتبال خیلی هم از این نتیجه تعجبی نکردند. دیشب تیمی به لیگ نخبگان آسیا رفت که در نقل و انتقالات به خوبی تیم خود را تقویت کرد و یک نمونه آن سردار آزمونی بود که اولین لمس توپش در بازی تبدیل به گل شد.

آقایان مدیران سپاهانی شب گذشته زنگ خطر بزرگی برای تیم به صدا در آمد! با ادامه این روند تیم سپاهان در لیگ هم به مشکل خواهد خورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز