خبرگزاری کار ایران

فاجعه میتوانست بزرگتر هم باشد

ریسک باورنکردنی مدیران پرسپولیس برای یک بازی تدارکاتی!

ریسک باورنکردنی مدیران پرسپولیس برای یک بازی تدارکاتی!
کد خبر : ۱۵۱۴۱۱۰

مدیران پرسپولیس در روز گذشته دست به اقدامی باورنکردنی برای انجام یک بازی دوستانه زدند.

به گزارش ایلنا، اردوی خارجی پرسپولیس هر سال با چالش‌های عجیب و غریبی رو به رو می‌شود. در فصل‌های گذشته وقتی یحیی گل‌محمدی هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، تقاضاهای او برای برپایی اردوی با کیفیت خارجی راه به جایی نمی‌برد و سرخ‌ها در تهران با یحیی خود را آماده شروع لیگ می‌کردند.

امسال اما اوضاع فرق می‌کرد. حتی پیش از اینکه سرخ‌ها سرمربی جدید خود را انتخاب کنند، بحث بر سر برپایی اردوی با کیفیت پرسپولیس در هلند وجود داشت و حتی این باشگاه تاریخ اعزام کاروان پرسپولیس به این کشور اروپایی را اعلام کرد.

با این حال اتفاقات طوری رقم خورد که گاریدو روزهای زیادی بدون تیم کامل در تهران تمرینات پیش فصل را پیش ببرد و سرانجام اردوی ترکیه جایگزین هلند شد.

این اردو در کشور همسایه نیز پر از حواشی گوناگون بود. بازی تدارکاتی اول پرسپولیس با الاهلی بحرین بود که ناهماهنگی‌های صورت گرفته باعث عصبانیت خوان کارلوس گاریدو شد اما این حواشی چند روز بعد به اوج خود رسید.

ماجرا جایی عجیب شد که وقتی تیم بلویزداد الجزایر با پایان اردوی خود در ترکیه با سرخ‌ها بازی نکرد، مدیران این باشگاه سراغ تیم‌های ترکیه‌ای رفتند و اعلام شد که قرار است با بیکوز اسپور ترکیه که در لیگ دوم این کشور حضور دارند بازی کنند.

با این حال یک بازی دوستانه ساده تبدیل به جنجالی بزرگ شد چراکه پرسپولیس در واقع اصلا با بیکوز بازی نکرده بود و تکذیبیه این باشگاه باعث رسوایی بزرگی شد. سرخ‌ها برابر یک تیم کاملا غیر حرفه‌ای از بازیکنان پناهنده آفریقایی قرار گرفتند که اصلا در هیچ سطحی از فوتبال حرفه‌ای نیستند.

جدا از اینکه درست اعلام کردن نام تیم حریف در نهایت فقط منجر به انتقاد می‌شد و این چنین رسوایی به بار نمی‌آمد، مدیران پرسپولیس با این تصمیم ریسک بزرگی کردند چراکه بازی با یک تیم غیرحرفه‌ای و مقابل افرادی که معلوم نیست چه سطح فنی‌ای دارند علاوه بر درست محک نخوردن شاگردان گاریدو، می توانست منجر به مصدومیت بازیکنان و رخ دادن فاجعه‌ای بزرگتر شود.

بیانیه پرسپولیس در توضیح این اتفاق نیز حتی برای هواداران سرخ‌ها توجیه کننده نبود و به این ترتیب اولین حاشیه فصل با چند تصمیم اشتباه و عدم صداقت مدیران این باشگاه به وقوع پیوست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز