خبرگزاری کار ایران

المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

برنامه ورزشکاران ایران در روز یازدهم المپیک

برنامه ورزشکاران ایران در روز یازدهم المپیک
کد خبر : ۱۵۱۳۹۰۱

۵ ورزشکار ایرانی در روز یازدهم المپیک، در دو رشته کشتی فرنگی و سنگ نوردی به رقابت می‌پردازند.

یازدهمین روز المپیک ۲۰۲۴ پاریس سه‌شنبه، شانزدهم مرداد برگزار می‌شود و ورزشکاران ایران در دو رشته کشتی فرنگی و سنگ‌نوردی رقابت خواهند کرد.

محسن نژاد و میرزازاده که دو کشتی‌گیر ایران در روز نخست رقابت‌های کشتی‌فرنگی بودند نتوانستند به فینال برسند و فردا در مرحله شانس مجدد به میدان می‌روند.

همچنین در روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی هادی ساروی و امین کاویانی نژاد هم به روی تشک خواهند رفت. ساروی شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارد و باید دید این کشتی‌گیر می‌تواند اولین طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کند یا طلسم پاریس برای ورزش ایران همچنان پابرجا خواهد ماند.

کشتی فرنگی

- امین کاویانی‌نژاد ملی‌پوش وزن ۷۷ وزن ایران در دور اول به مصاف پنا فلور از کوبا می‌رود و در صورت برتری، در مرحله بعد با برنده آمویان از ارمنستان و سارکین از فنلاند مبارزه خواهد کرد.

- محمدهادی ساروی ملی‌پوش وزن ۹۷ ایران در دور اول با رائو از آمریکا مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله بعد از دیدار دوژنیکوف از قزاقستان و ونکاتیس از لتونی مبارزه می‌کند.

 

مسابقات این دو وزن از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

-مهدی محسن نژاد در وزن ۶۰ سد و در شانس مجدد از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف حریف خود می‌رود. او شانس کسب مدال برنز را دارد.

- امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ و در شانس مجدد از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف حریف خود خواهد رفت و برای کسب نام برنز جستجو کرد.

 

سنگ‌نوردی

- رضا علیپور نماینده کشورمان در این رشته از ساعت ۱۴:۳۰ مسابقه خود را آغاز می‌کند. او در مرحله مقدماتی باید دو بار با «امیر مایموراتوف» از قزاقستان مسابقه تا جایگاهش در مرحله بعدی مشخص شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز