خبرگزاری کار ایران

ریسک بزرگ درویش در ترکیه علیه ستاره‌های سرخ

رسوایی بزرگ علیه پرسپولیس در مورد بازی تدارکاتی!

رسوایی بزرگ علیه پرسپولیس در مورد بازی تدارکاتی!
کد خبر : ۱۵۱۳۸۵۹

باشگاه پرسپولیس در اقدامی باور نکردنی نام تیم دیگری را به عنوان حریف تدارکاتی خود عنوان کرده بود!

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه طبق اعلام رسانه رسمی این باشگاه برابر تیم دسته دومی بیکوز اسپور قرار گرفت.

باتوجه به لغو بازی با بلویزداد الجزایر، هواداران پرسپولیس از بازی با یک تیم آماتور ترکیه‌ای متعجب شده بودند. تیمی که با خرید سهمیه به تازگی جواز حضور در لیگ دو ترکیه را به دست آورده بود و پیش از این در لیگ آماتور حضور داشت. اما ماجرا جایی عجیب می‌شود که پرسپولیس در اعلام نام حریف خود صداقت نداشته و حالا این موضوع تبدیل به رسوایی شده است.

طی ساعات اخیر شایعاتی مبنی بر این موضوع که تیم مورد ادعای باشگاه پرسپولیس برابر این تیم قرار نگرفته و این باشگاه برای پر کردن برنامه سرمربی اسپانیایی خود، تیمی غیرحرفه‌ای و کاملا آماتور را برابر ستاره‌های خود قرار داده شکل گرفت.

شاید چنین ادعای در وهله اول غیر واقعی به نظر می‌رسید. خصوصا اینکه باشگاه پرسپولیس که باید چندی دیگر خود را آماده مسابقات لیگ برتر و البته لیگ نخبگان آسیا کند، بعید بود دست به چنین اقدامی زده و ستاره‌های تیم خود را برابر تیمی کاملا آماتور و غیر فوتبالیست قرار داده تا ریسک مصدومیت و احتمال اتفاقات ناگوار را شکل دهد.

اما دقایقی پیش پیج رسمی باشگاه بیکوز‌اسپور با انتشار پستی کاملا موضوع تقابل امروز‌ برابر پرسپولیس و شکست پنج گله مقابل نماینده ایران را رد کرد!

این باشگاه با انتشار دو پیام خطاب به هوادارانش نوشت: هواداران عزیز لازم است بگوییم که ما امروز هیچ مسابقه‌ای برابر پرسپولیس ایران نداشتیم.

در پیامی دیگر نیز این باشگاه با انتشار تصویری از تمرین امروز خود نوشت که ما تمرین را با دو گل به پایان رساندیم و پس منتظر ویدیوهای بیشتر از تمرین باشید!

حال باید دید واکنش رسمی پرسپولیس به این ناراستی و رسوایی بزرگ چه خواهد بود‌. در دوره‌ای که فضای مجازی و اینترنت فراگیر است رخ دادن چنین اشتباهی از دید مخاطبان پنهان نخواهد ماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز