خبرگزاری کار ایران

پیغام عجیب پرسپولیس به هواداران؛

برای دیدن پرسپولیسِ مهیج باید صبر کنید!

برای دیدن پرسپولیسِ مهیج باید صبر کنید!
کد خبر : ۱۵۱۳۵۰۲

پرسپولیس معتقد است هواداران برای دیدن یک تیم مهیج و شاداب باید هفته‌های ابتدایی به سرخپوشان زمان بدهند تا از زیر فشار تمرینات آماده‌سازی خارج شوند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس بیانیه عجیبی روی سایت رسمی خود قرار داده و در آن ضمن تاکید به کارکشته بودن ادریس سایسی مربی بدنساز این تیم، از تمرینات پر فشار او و گاریدو برای آماده‌سازی پیش فصل به منظور حضوری قدرتمند در لیگ برتر و لیگ نخبگان و جام حذفی گفته است.

باشگاه پرسپولیس در این بیانیه به هواداران خود توصیه کرده هفته‌های ابتدایی لیگ باید به این تیم زمان دهند تا سرخپوشان از زیر فشار تمرینات خارج شده و عملکرد واقعی خود را نشان دهند. 

متن بیانیه پرسپولیس به شرح زیر است: 

«فشار تمرینات این روزهای پرسپولیس هر چند به اندازه دوره اوج تمرینات بدنسازی نیست ولی تمرین با فشار بدنی هنوز نمایان است.

انتشار ویدیویی از بازیکنان پرسپولیس در تمرین به خوبی نشان می‌دهد که به تعبیر فوتبالی‌ها، بدن‌ها زیر شلاق است. بازیکنان با این که جمعه بازی داشتند و در بازی‌ها هم به خاطر رقابتی که با یکدیگر دارند، پرفشار حضور پیدا می‌کنند، دیروز و امروز چند جلسه تمرین داشتند.

تمرین نوبت صبح هم به کار با توپ اختصاص داشت و هم به تمرینات بدنسازی که ادریس آنها را با وسواس دنبال می‌کند. این تمرینات به شکلی است که حتی بازیکن با تجربه‌ای مانند گئورگی گولسیانی به شوخی و جدی می‌گوید زمان را گم کرده است و بازیکنان هم در مواجهه با سوالی انحرافی بیشتر درباره فشار تمرینات و البته ادریس سایسی صحبت می‌کنند.

ادریس مشخصا مورد اعتماد کامل خوان کارلوس گاریدو است. اگر نگاه پرسپولیس فقط به لیگ برتر بود شاید فشار تمرینات زودتر از این کم می‌شد ولی این تمرینات نشان می‌دهد که کادر فنی متوجه لیگ نخبگان آسیا و فشار بالای مسابقات این فصل است.

برای دیدن پرسپولیس این فصل شاید به قول مربیان باید تا زمانی که بدن‌های بازیکنان از فشار دوره آماده سازی رها شود صبر کرد. در چنین شرایطی به طور قطع یکی از مهمترین ابزارهای اعمال قدرت پرسپولیس، حمایت هواداران از اعضای تیم به ویژه در هفته‌های ابتدایی لیگ است که شاید بدن‌ها کمی هم سنگین باشد ولی با حمایت همه جانبه، باید منتظر یک پرسپولیس مهیج باشیم. تا چند روز دیگر هم باشگاه پرونده نقل و انتقالات را خواهد بست و آن زمان تازه مشکل گاریدو برای انتخاب یک ترکیب یازده نفره از این همه بازیکن با انگیزه، آماده و مدعی آغاز خواهد شد.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز