خبرگزاری کار ایران

حسرت آنچلوتی: ستاره‌ای که در رئال مبارزه نکرد

حسرت آنچلوتی: ستاره‌ای که در رئال مبارزه نکرد
کد خبر : ۱۵۱۳۱۱۹

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، دلایل ناکامی ادن هازارد از نگاه خودش را بیان کرد و می‌گوید این بازیکن بلژیکی برای رقابت کردن مشکل داشت.

به گزارش ایلنا، ادن هازارد چهار سال سختی را در رئال مادرید گذراند که احتمالاً هرگز فراموش نخواهد کرد، به خصوص زمانی که دوران طلایی خودش در چلسی را به یاد بیاورد. اما در نهایت ادن هازارد یک مثل یک شهاب سنگ بود که با ورود به رئال مادرید خیلی سریع شکسته شد!

موضوعی که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در گفتگو با پادکست اوبی میکل درباره بازیکن سابق چلسی، به آن اشاره کرد.

این مربی ایتالیایی برخی از دلایلی که به نظر خود این بازیکن بلژیکی نتوانست در رئال بدرخشد را بیان کرد:"ادن پسر فوق العاده‌ای است. او با همه رابطه خوبی داشت." 

پس از آن، آنچلوتی بلافاصله یادآور شد که نقطه ضعف آماده سازی بازیکن بلژیکی که در سال 2023 بازنشسته شد، چیست:"نه، او تمرین را دوست نداشت. ما این را می‌دانستیم. اما گوش کنید، وقتی هر سه روز یکبار بازی می‌کنید، تمرین شدید مهم نیست.  شما حتی نمی‌توانید با شدت بالا تمرین کنید. در واقع، زمانی که باید به شدت تمرین کنید، زمانی است که بازی نمی‌کنید."

او درباره دیگر دلایل عدم درخشش هازارد گفت:"من فکر می‌کنم مشکل جدی آسیب دیدگی بود اما همچنین این واقعیت هم نمی توان نادیده گرفت که او در رقابت‌ کردن مشکل داشت. وقتی بازی نمی‌کنید باید با شدت بالا تمرین کنید. در لیل او همیشه بازی می‌کرد. او در هر بازی جزو ترکیب اصلی بود، سپس با چلسی قرارداد امضا کرد و خیلی خوب بازی کرد، سپس به اینجا آمد و مصدومیت داشت. 

وقتی در رئال مادرید هستید و مصدوم هستید، باید برگردید و با بقیه رقابت کنید. چون اگر شما بازی نکنید، شخص دیگری بازی می‌کند، بنابراین او در رقابت با مشکل مواجه شد. مبارزه برای بازی کردن."

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز