خبرگزاری کار ایران

تارتار به دنبال تکمیل ساختار دفاعی گل‌گهر؛ مرادمند و محمدی در آستانه سرمه‌ای‌پوش‌شدن

تارتار به دنبال تکمیل ساختار دفاعی گل‌گهر؛ مرادمند و محمدی در آستانه سرمه‌ای‌پوش‌شدن
کد خبر : ۱۵۱۲۹۸۴

مهدی تارتار برای ساخت ترکیب خط دفاعی جدید تیم گل‌گهر به دنبال جذب 2 مدافع باتجربه است.

به گزارش ایلنا، گل‌گهر سیرجان بعد از تغییر و تحولات انجام شده در کادرفنی‌اش و روی کار آمدن مهدی تارتار به جای مارینوس اوزونیدیس، جزو فعال‌ترین تیم‌های بازار نقل‌وانتقالات تابستانه است؛ به‌طوری‌که سرمه‌ای‌پوشان تا به امروز توانسته‌اند با فرزین گروسیان، عثمان اندونگ، مجید عیدی، امید حامدی‌فر، سامان نریمان‌جهان، علیرضا کاظمی، گوستاوو واگنین و علی قربانی به توافق برسند؛ آن‌هم در شرایطی‌که جدایی علیرضا آرتا، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده، روبرتو تورس و سعید سحرخیزان از جمع سرمه‌ای‌پوشان قطعی شده است.

تارتار در شرایطی به دنبال پایان دادن به فعالیت تیمش در بازار تابستانه است که گفته می‌شود یکی از اولویت‌های سرمربی باتجربه گل‌گهر، جذب مهاجم خارجی است؛ هر چند که گویا مهدی عبدی، مهاجم باتجربه پرسپولیس هم یکی از گزینه‌های مدنظر سرمربی سرمه‌ای‌پوشان محسوب می‌شود. در کنار تقویت فاز تهاجمی، مهدی تارتار با توجه به جدایی فلاح و آرتا درصدد آن است تا ساختار دفاعی جدیدی برای گل‌گهر چینش کند و بعد از جذب عثمان اندونگ به دنبال آن بوده تا 2 مدافع جدید دیگر هم به خدمت گیرد.

مذاکرات مثبت با مدافع استقلالی

محمدحسین مرادمند، مدافع 31 ساله یکی از چهره‌های بلاتکلیف حاضر در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه است. مرادمند بعد از آنکه جایی در تفکرات جواد نکونام نداشت و قراردادش با استقلال تمدید نشد، درصدد آن است که بهترین انتخاب را برای ادامه مسیر فوتبالی خود داشته باشد و گفته می‌شود در این راستا، رایزنی‌های مثبتی میان او و مدیران باشگاه گل‌رهر طی روزهای گذشته انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمال پیوستن این مدافع باتجربه به جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی وجود دارد.

اوت‌انداز محبوبِ تارتار در راه سیرجان

تارتار در کنار آنکه تمایل به جذب مرادمند دارد، نام یک مدافع دیگر را هم در فهرست خرید خود جای داده است؛ نادر محمدی. محمدی که در لیگ برتر تجربه پوشیدن پیراهن تیم‌های پیکان تهران، تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان را دارد، فصل گذشته درگیر مصدومیت شدیدی شد و در بازار زمستانه نام او از فهرست ذوبی‌ها کنار رفت. حالا گفته می‌شود نادر محمدی که به‌واسطه سبک پرتاب‌اوت‌های خود در فوتبال ایران شهره شده، در آستانه همکاری دوباره با مهدی تارتار است و احتمالاً بعد از تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان، محمدی و تارتار در سیرجان با یکدیگر همکار خواهند شد و پازل خط دفاعی گل‌گهر با جذب احتمالی محمدحسین مرادمند و نادر محمدی برای حضور در فصل جدید تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز