خبرگزاری کار ایران

مصدومیت علیه تمدید روزهای درخشان مهدی؛

ترمز طارمی در اینتر کشیده شد

ترمز طارمی در اینتر کشیده شد
کد خبر : ۱۵۱۲۲۷۲

بعد از درخشش در 3 بازی اخیر اینتر در تور پیش‌فصل، مهدی طارمی دچار آسیب‌دیدگی شده و فعلاً شانس حضور در تمرینات تیم ایتالیایی را از دست داده است.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی که در انتقالی جذاب و پرماجرا از پورتو پرتغال به اینتر ایتالیا پیوست، ستاره بی‌چون‌وچرای اینتری‌ها در تور پیش‌فصل محسوب می‌شود. پیش از آنکه ستاره‌هایی مانند مارکوس تورام و لائوتارو مارتینس به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی اضافه شوند، طارمی توانسته نقش اول را در خط حمله نراتزوری ایفا کند و عملکرد درخشان او در 3 بازی اخیر اینتر در تور پیش‌فصل، بیش از پیش توجهات را به سوی ستاره ایرانی جلب کرده و او در حال حاضر در کانون توجهات قرار دارد.

 

طارمی و حسرت ثبت یک رکورد ویژه!

اینتر در 3 بازی دوستانه اخیر خود برابر تیم‌های لوگانو، پرگولتسه و لاس‌پالماس به میدان رفته که مهدی طارمی توانسته 5 گل در این 3 مسابقه به‌ثمر برساند. حالا در شرایطی‌که اینتری‌ها خود را برای انجام چهارمین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل آماده می‌کنند و فرداشب (جمعه) باید به مصاف پیسا بروند، باشگاه ایتالیایی خبر مصدومیت ستاره ایرانی‌اش را رسانه کرد تا بعد از 3 بازی پیاپی حضور در ترکیب اینتر، مهدی طارمی جایی در فهرست این تیم برابر پیسا نداشته باشد!

 

وضعیت نامعلوم مهدی برای دوئل با الاتحاد و چلسی

باشگاه اینتر با اعلام خبر مصدومیت مهدی طارمی توضیح داد: «مهدی طارمی از ناحیه عضله دوسر ران پای چپ دچار کشیدگی شده است. طارمی دیدار تدارکاتی فردا شب اینتر مقابل پیسا را از دست خواهد داد و قرار است هفته آینده وضعیتش مورد بررسی قرار بگیرد». اینتری‌ها بعد از جدال با پیسا، 2 بازی دوستانه با تیم‌های الاتحاد عربستان و چلسی هم خواهند داشت که اینزاگی امیدوار است شدت مصدومیت طارمی زیاد نباشد و ستاره ایرانی بتواند در دیدارهای بعدی برای تیم ایتالیایی به میدان برود.

 

خوش‌وبش مربی تیم ملی ایران در اردوی اینتر

مهدی طارمی در شرایطی در تور پیش‌فصل اینتر آسیب‌دیده و شانس حضور در مسابقه فرداشب را از دست داده است که او امروز یک میهمان ویژه داشت؛ آنتونیو مانیکونه. مربی تیم ملی ایران و بازیکن سابق اینتر در آستانه فیفادی ماه سپتامبر در شرایطی در اردوی شاگردان سیمونه اینزاگی حضور یافت که شرایط ستاره ایرانی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و ضمن دیدار با سرمربی اینتر، پیرامون آخرین وضعیت مهدی طارمی با سیمونه اینزاگی به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز