خبرگزاری کار ایران

عارف غلامی در تراکتور

امکان بازگشت مدافع سابق آبی ها به ایران

امکان بازگشت  مدافع سابق آبی ها به ایران
کد خبر : ۱۵۱۱۱۹۳

عارف غلامی با تراکتور به توافقات اولیه رسیده است.

به گزارش ایلنا عارف غلامی مدافع سابق تیم استقلال بعد حضور در تیم بوسنیایی و تمام قرار داد کوتاه مدت اوپیشنهاد وسوسه  انگیز تیم تراکتور او برای برگشتن به لیگ ایران راضی کرده است.

تراکتور در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم بسیار فعال بوده و بازیکنان مختلفی را جذب کرده که مهمترین آنها، علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی سه بازیکن سابق پرسپولیس هستند که پس از اتمام لیگ بیست‌سوم به‌شکل دسته جمعی راهی تبریز شدند.

تراکتور فعالیت خود در بازار را قطع نکرده و خرید بازیکنان اسم و رسم‌دار همچنان ادامه دارد. قرمزهای تبریز فصل گذشته به امید قهرمانی تیم خود را بستند اما رتبه‌ای بهتر از چهارم کسب نکردند و حالا امید دارند در فصل جدید فوتبال ایران با جذب بازیکنان باتجربه ورق برگردد. 

طبق شنیده‌ها تراکتور با عارف غلامی بر سر میز مذاکره نشسته اما هنوز به توافق قطعی برای امضای قرارداد نرسیده است. عارف غلامی فصل گذشته مجبور شد فوتبال خود را در خارج از ایران و در بوسنی دنبال کند اما اکنون می‌تواند دوباره در لیگ برتر توپ بزند و با توجه به اینکه بازیکن آزاد است، تیم‌های خواهان او لازم نیست مبلغی را به‌عنوان رضایتنامه پرداخت کنند و همین موضوع جذب او را ساده کرده است. 

نکته قابل توجه اما علاقه دراگان اسکوچیچ به عارف غلامی است. غلامی در زمان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و برای ایران بازی کرد و حالا با بازگشت اسکوچیچ، تراکتور به‌دنبال جذب این بازیکن است. غلامی در لیگ بوسنی عملکرد قابل قبولی را ثبت کرد و سعی بر حفظ فرم خود داشت، که موفق هم شد. طبق شنیده‌ها غلامی این روزها شدیدا پیگیر تمرینات انفرادی خود است تا در اوج آمادگی به لیگ بیست‌وچهارم برسد.

عارف از دو تیم لیگ برتری دیگر جز تراکتور هم پیشنهاد دارد و البته سه پیشنهاد خارجی هم برای او ارسال شده است. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا عارف غلامی با قرمزپوشان تبریز به توافق می‌رسد یا نه.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز