خبرگزاری کار ایران

سردار آزمون در الشباب الاهلی

از رم تا امارات، دنده عقب به سبک سردار!

از رم تا امارات، دنده عقب به سبک سردار!
کد خبر : ۱۵۱۱۰۵۷

انتقال سردار از رم به الشباب الاهلی و دور شدن از سطح اول فوتبال. سردار چندان هم ناراضی نیست!

به گزارش ایلنا جام ملت های آسیا 2015 امارات هرچقدر برای ایران با حذفی تلخ و بدون دستاوردی تمام شد اما به فوتبال ایران ظهور یک مهاجم جوان و تمام کننده قهار را نشان داد . سردار آزمون که از همان ابتدا مورد اعتماد کارلوس کیروش بود خیلی زود خود را به ترکیب ثابت تیم ملی رساند. همانطور که انتظار میرفت سردار مسیر پیشرفت را به سرعت طی کرد،  حضور در فوتبال روسیه و چمپیونز لیگ و گلزنی به باشگاه بزرگی به نام بایرن مونیخ کافی بود که خود را به بزرگ ترین تیم فوتبال روسیه یعنی سن پترز بورگ برساند. چند فصل موفق در این تیم و آمار گلزنی های خوب سرانجام باعث رفتن او به لیگ های معتبر اروپا شد.

انتقال او به بایرلورکوزن آلمان یک گام بلند در مسیر حرفه ای خود بود اما با موفقیت چندانی حاصل نشد. اما انتقال قرضی او به رم و همکاری با مربی بزرگی به اسم مورینیو قطعا بزرگترین اتفاق  دوران حرفه ای او بود. انتقالی پر سر وصدا در فضای مجازی ، هرچند که مشخص بود او زیر سایه لوکاکو و بلوتی  نیمکت نشین خواهد بود و همین  امر هم باعث شد با آمار گلزنی کم به کار خود پایان دهد. در حالی که هم بایر لورکوزن و هم رم ابراز بی نیازی خود را به سردار اعلام کردند همه در انتظار یک انتقال در اروپا بودند که ناگهان خبر انتقال عجیب او به الشباب الاهلی شنیده شد.

این انتقال برای بازیکنی در سطح سردار و با فقط 29 سال سن قطعا انتقال عجیبی است و میتواند باعث پایان یافتن دوران فوتبالی او در سطح اول اروپا باشد. در سالیان اخیر بیشتر مرسوم است بازیکن هایی در سطح سردار و یا حتی بالاتر در سال های پایانی فوتبالی خود به  لیگ های حاشیه خلیج فارس بیایند هرچند که گفته میشود بند فسخ بالای باشگاه آلمانی مانع انتقال او به تیم های اروپایی شد و باشگاهی حاضر نبود این حجم مبلغ را پرداخت کند.

با تمام این توضیحات بنظر میرسد سردار چندان هم ناراضی نیست و شاید با این انتقتال بتواند بیشتر به رشته مورد علاقه خود یعنی اسب سواری بپردازد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز