خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم معارفه اندریک؛

از گریه ستاره برزیلی در برنابئو تا بوسه بر لوگوی رئال

از گریه ستاره برزیلی در برنابئو تا بوسه بر لوگوی رئال
کد خبر : ۱۵۰۹۹۵۲

مراسم معارفه اندریک ستاره ۱۸ ساله برزیلی رئال مادرید امروز با حضور هواداران این تیم در سانتیاگو برنابئو انجام شد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید امروز به صورت رسمی از اندریک، ستاره جوان خود رونمایی کرد و طی یک مراسم باشکوه، تشریفات معارفه این بازیکن انجام شد‌.

اندریک صبح امروز پس از حضور در تست‌های پزشکی و عقد قرارداد رسمی و همچنین بازدید از موزه باشگاه، در سانتیاگو برنابئو با حضور ۶۰ هزار نفری هواداران معارفه شد. 

پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در این مراسم گفت: «هواداران عزیز رئال مادرید، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که از یک بازیکن بزرگ دیگر استقبال می‌کنیم. ما به برنابئوی جدید بسیار افتخار می‌کنیم. پشت سر من 15 عنوان لیگ قهرمانان است و این تاریخ ماست.

 

رئال مادرید محبوب‌ترین باشگاه جهان است و چالش‌های زیادی پیش‌روی ما قرار دارد. هر عنوانی گامی به سوی کسب عنوانی دیگر است. اینجا گرسنگی زیادی برای کسب عناوین بسیار بیشتر وجود دارد. همه باشگاه‌های جهان به رئال مادرید به عنوان الگو نگاه می‌کنند. ما منتظر ماندیم تا اندریک 18 ساله شود و یکشنبه گذشته به او خوشامد گفتیم.

امروز می‌خواهیم بازیکن جوانی را معرفی کنیم که کیفیتش را به جهان نشان داده است، خوش آمدی اندریک.»

سپس اندریک در میان استقبال گسترده هواداران وارد زمین شد وشروع به صحبت کرد: «می‌خواهم از همه برای آمدنشان تشکر کنم. من راستش انتظار این همه استقبال را نداشتم، این همه مردم. (گریه می‌کند) 

هواداران و حمایتشان دیوانه کننده است و من بسیار خوشحالم. من همیشه طرفدار پر و پا قرص رئال مادرید بوده‌ام و امروز قرار است اینجا بازی کنم. خانواده من هم دیوانه رئال هستند. من کلماتی برای توصیف آنچه در درونم دارم، پیدا نمی‌کنم. من همیشه می‌خواستم اینجا باشم.»

او در نهایت پس از بوسه بر لوگوی رئال مادرید مثل دو بازیکن بزرگ دیگر؛ امباپه و رونالدو، گفت: «۱,۲,۳.. زنده باد مادرید!»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز