خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ کدورت را کنار گذاشت

ملاقات جالب مهدی تاج با دراگان اسکوچیچ: از اخراج جنجالی تا دیده بوسی!

ملاقات جالب مهدی تاج با دراگان اسکوچیچ: از اخراج جنجالی تا دیده بوسی!
کد خبر : ۱۵۰۹۸۸۴

اسکوچیچ که بعد از صعود با تیم ملی ایران در اتفاقی عجیب از سوی مهدی تاج اخراج شد، اکنون در قامت سرمربی تراکتور ملاقات جالبی با رییس فدراسیون داشت.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ در روزهایی که تیم ملی از شانس حضور در جام جهانی دور شده بود، به عنوان فرشته نجات روی نیمکت قرار گرفت. بعد از ناکامی عجیب با مارک ویلموتس و در شرایطی که تیم ملی تنها چند قدم با حذف از جام جهانی قطر فاصله داشت، اسکوچیچ به عنوان سرمربی انتخاب شد و با عبور از مرحله مقدماتی، در مرحله نهایی نیز توانست صعودی زودهنگام را با تیم ملی به نام خود کند.

 

در ادامه اما با برکناری شهاب عزیزی خادم و روی کار آمدن دوباره مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون، جابجایی جالبی روی نیمکت تیم ملی رخ داد و با برکناری اسکوچیچ، کارلوس کی روش بار دیگر هدایت تیم ملی را عهده‌دار شد. یک تصمیم جنجالی از سوی مهدی تاج که واکنش‌های زیادی را نیز به همراه داشت. 

 

اکنون با گذشت ماه‌ها از آن اتفاق، دراگان اسکوچیچ بار دیگر به فوتبال ایران آمده و هدایت تراکتور را برعهده گرفته است.تیمی که با ستاره‌های جدیدش به دنبال اتفاقی مهم در فصل جدید خواهند بود. 

 

در حاشین تست پزشکی امروز این تیم در ایفمارک اما اتفاق جالبی رخ داد؛ مهدی تاج که برای بازدید از مجموعه ایفمارک در این محل حاضر شده بود، برخورد جالبی با دراگان اسکوچیچ داشت و این دو برای دقایقی با یکدیگر به گفتگو پرداختند. شاید تصور اینکه اسکوچیچ بعد از مشاهده حضور تاج با قیافه‌ای گرفته یا جملاتی کنایه آمیز اتفاقات گذشته را یادآوری کند دور از ذهن نباشد اما در این ملاقات چند دقیقه ای اتفاق دیگری رخ داد و دو طرف و خصوصا سرمربی کروات تراکتور نشان دادند که آن موضوع را فراموش کرده و از یاد برده‌اند و به این شکل کدورت‌ها کنار گذاشته شد. 

 

شاید اسکوچیچ با این رفتار و فراموشی گذشته و تلاش برای موفقیت روی نیمکت تراکتور، بار دیگر شانس حضورش در تیم ملی را بخواهد افزایش دهد و جام جهانی بعدی را به این شکل برای خود رزرو کند، شاید!

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز