خبرگزاری کار ایران

حسینی: امسال لیگ سختی داریم

حسینی: امسال لیگ سختی داریم
کد خبر : ۱۵۰۹۳۰۶

مربی پرسپولیس گفت: امسال لیگ سختی است. مخصوصا برای ما که سوپرکاپ، لیگ برتر، آسیا و جام حذفی را داریم.

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی بازیکن سابق و مربی کنونی پرسپولیس که به تازگی موفق به دریافت مدرک A مربیگری شده، امروز (پنج‌شنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به مدت یک فصل تمدید کرد. 

او پس از تمدید قرارداد اظهار داشت: خدا را شکر بعد از کلاس‌هایی که داشتم برگشتم و قراردادم را تمدید کردم. امیدوارم که بتوانم یک سال خوب کنار هواداران و بازیکنان داشته باشیم.

وی در مورد کلاس‌های مربی‌گری سطح A گفت: کلاس‌ها خیلی خوب بود و متوجه شدم دنیای بازیگری با مربیگری فرق می‌کند. با آرامش کامل چیزهای جدیدی یاد گرفتیم و به ما نشان دادند در بحث مربیگری باید کار بیشتری انجام بدهیم.

او در مورد شناختش از گاریدو گفت: من یک جلسه خیلی خوب با آقای گاریدو داشتم، او یک مربی با دیسیپلین و عالی است. از نظر تمرینات و انضباط در یک سطح خیلی خوب هستند و امیدواریم این روند را ادامه بدهیم.

ادامه داد: امسال لیگ سختی است داریم. مخصوصا برای ما که سوپرکاپ، لیگ برتر، آسیا و جام حذفی را داریم. امیدوارم که بچه‌ها بتوانند شرایط خیلی خوبی داشته باشند.

او در مورد بازی در ورزشگاه تختی گفت: این اتفاقات هرسال می‌افتد و متاسفانه از نظر امکانات در پایین‌ترین سطح هستیم‌. ما تختی بازی می‌کنیم ولی امیدوارم آزادی هم درست شود و یک ورزشگاهی در حد و اندازه‌های پرسپولیس ساخته شود.

او در مورد اینکه آیا پیشنهادی برای جذب بازیکن به گاریدو می‌دهد یا نه گفت: در مورد بازیکنانی که رفتند و اضافه می‌شوند، تصمیم گیرنده خود آقای گاریدو هستند. من امروز سر تمرین می‌روم. ایشان تصمیم گیرنده هستند و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز