خبرگزاری کار ایران

پس از قرعه سخت سرخپوشان در هفته‌های اول؛

پرسپولیسی‌ها در انتطار حذف ازبکستان از المپیک!

پرسپولیسی‌ها در انتطار حذف ازبکستان از المپیک!
کد خبر : ۱۵۰۸۷۹۳

عدم حضور اورونوف، ستاره ازبک پرسپولیس در تمرینات این تیم، به چالش بزرگی برای سرمربی سرخپوشان تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، روز گذشته (سه‌شنبه) قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر انجام شد و برنامه تیم‌ها در طول فصل و ترتیب رویایی با حریفان نیز مشخص شد. 

در این میان برنامه هفته‌های ابتدایی لیگ برتر برای پرسپولیس جالب توجه بود؛ ذوب‌آهن، تراکتور ، فولاد، گل،گهر، آلومینیوم و استقلال. حریفان سرسخت و چغری که قرار است از هفته اول تا هفته ششم مقابل پرسپولیس قرار گیرند. 

این در حالی است که هفته‌های ابتدایی لیگ برتر، اولین آزمون‌های عیار سنجی سرمربی اسپانیایی است. او هدایت تیمی را بر عهده گرفته که ۵۰ درصد ترکیب اصلی آن در فصل گذشته حالا جدا شده‌اند و بازیکنان جدیدی جایگزین شدند که چندین هفته برای هماهنگی آن‌ها لازم است.

اما مشکل جدی‌تر مدافع عنوان قهرمانی هم‌اکنون این است که ستاره بی‌بدیل فصل گذشته خود حالا با تیم ملی کشورش در المپیک حضور دارد و علاوه بر اینکه تمرینات پیش‌فصل و اردوی آماده‌سازی این تیم را از دست داده، ممکن است چند بازی به استراحت هم نیاز داشته باشد.

تیم ملی ازبکستان در مرحله گروهی مسابقات المپیک پاریس با تیم‌های اسپانیا، مصر و جمهوری دومنیکن هم‌گروه است و قرار است دو تیم برتر هر گروهی به مرحله حذفی صعود کنند. 

مرحله گروهی این رقابت‌ها نهم مرداد به پایان می‌رسد و فینال نیز ۱۹ مرداد بین دو تیم فینالیست برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمان المپیک مشخص شود. 

حال از آن‌جایی که رقابت‌های لیگ برتر از ۲۵ مرداد آغاز خواهد شد، پرسپولیس می‌خواهد ستاره تیمش را حداقل ۱۰ روز قبل از بازی‌ها در اختیار داشته باشد تا در تمرینات به آمادگی کامل برسد‌. 

به نظر می‌رسد حذف ازبکستان در مرحله گروهی اتفاق خوشایندی برای پرسپولیس باشد تا اورونوف زودتر به تمرینات این تیم ملحق شود و هفته‌های ابتدایی که پرسپولیس برنامه‌ سختی را در پیش دارد، این تیم را همراهی کند. 

حال باید دید درخشش ستاره قرمزها در المپیک منجر به صعود ازبکستان به مراحل حذفی خواهد شد یا تیم او در مرحله گروهی کارش را در المپیک به پایان می‌رساند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز