خبرگزاری کار ایران

بررسی عملکرد خرید جدید استقلال؛ آماری نه چندان امیدوار کننده

بررسی عملکرد خرید جدید استقلال؛ آماری نه چندان امیدوار کننده
کد خبر : ۱۵۰۶۷۵۴

مدیران باشگاه استقلال پیرو درخواست جواد نکونام، مذاکرات مثبت با علیرضا کوشکی انجام داده و با او به توافق رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، استقلال در خط دروازه در بازار تابستانه، وردان کیوسفسکی را به خدمت گرفته و سامان فلاح، رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور هم بازیکنان جذب‌شده برای تقویت ساختار دفاعی استقلال هستند. ضمن آنکه آلمدین زیلیکیچ در کنار محمدحسین اسلامی وینگرهای خریداری‌شده از سوی آبی‌ها هستند که فعلاً سرنوشت 2 بازیکن بوسنیایی نامشخص است و در تمرینات آبی‌ها حضور ندارند اما با این وجود مدیریت باشگاه استقلال انعقاد قرارداد با آن‌ها را تایید کرده است.

آبی‌ها بعد از تقویت ساختار دفاعی خود حالا تمرکزشان را به روی تقویت فاز تهاجمی گذاشته‌اند و در این مسیر، جواد نکونام بازیکنان مدنظر خود را معرفی کرده است. نکونام در کنار جذب اسلامی، در سودای آن است تا بازهم وینگر به خدمت بگیرد و در این مسیر هدف‌گذاری سرمربی استقلال جذب یکی از شاگردان سابق خود است؛ علیرضا کوشکی. این وینگر 24 ساله در دوران حضور نکونام در فولاد، یکی از شاگردان او بود و حالا گفته می‌شود که طرفین در آستانه یک همکاری دوباره قرار گرفته‌اند.

روزهای ناموفق در سیرجان و اهواز!

علیرضا کوشکی در طول سالیان اخیر همواره یکی از گزینه‌های حضور در استقلال بوده اما هیچ‌گاه انتقال او نهایی نشده است. کوشکی در فصل اخیر عضوی از تیم گل‌گهر سیرجان بود اما نتوانست انتظارات را برآورده کند؛ به‌طوری‌که در 27 بازی (در لیگ برتر و جام حذفی)، او تنها یک‌بار موفق به گلزنی شد و کسب یک ضربه پنالتی هم در کارنامه او دیده می‌شود. در فصل 02-1401 هم کوشکی تحت قرارداد تیم فولاد خوزستان بود که در آن فصل هم روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت.

کوشکی در فصل 02-1401 هم 27 بار برای فولادی‌ها به میدان رفت که تنها یک گل در کارنامه او دیده می‌شود. پیش از فصل 02-1401، علیرضا کوشکی برای فولاد در لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام فوتبال ایران 7 بار به میدان رفت که ناکام در گلزنی بود و در 10 بازی لیگ برتری هم یک گل برای فولاد زد تا در مجموع 44 حضورش در مستطیل سبز برای فولاد، او تنها 2 گل به‌ثمر رسانده باشد که آمار قابل‌قبولی محسوب نمی‌شود و در مجموع دوران حضور علیرضا کوشکی در گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان او در 71 بازی موفق به‌ثبت تنها 3 گل شده است!

وینگر 24 ساله به دنبال احیا در استقلال

علیرضا کوشکی که در باشگاه پیکان تهران در فوتبال ایران شهرت پیدا کرد، بهترین دوران فوتبالی خود را در این تیم پشت سر گذاشت و در 44 بازی برای پیکان در لیگ برتر، او تجربه ثبت 7 گل را دارد. کوشکی که توانایی بازی در پست وینگر و مهاجم هدف را دارد، بعد از اتمام قرارداد همکاری‌اش با گل‌گهر، به عنوان بازیکن آزاد مذاکرات خود را با استقلالی‌ها پیش برده و حالا گفته می‌شود که توافقات میان طرفین نهایی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی 48 ساعت آینده رسماً قرارداد همکاری کوشکی با استقلال به امضا خواهد رسید تا او در جمع آبی‌پوشان پایتخت کارش را پیش ببرد.

کوشکی تجربه انجام 33 بازی زیرنظر جواد نکونام را دارد که 2 گل و 2 پاس گل در دوران همکاری طرفین در کارنامه علیرضا کوشکی دیده می‌شود و باید دید این وینگر 24 ساله در دوره جدید همکاری‌اش با نکونام که احتمالاً از فردا (شنبه) آغاز خواهد شد، چه عملکردی از خود در ترکیب آبی‌ها به جای می‌گذارد. در صورت رسمی‌شدن قرارداد علیرضا کوشکی با استقلال، او بعد از تجربه بازی در تیم‌های سپیدرود رشت، پیکان تهران، فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان، شانس بازی در پنجمین تیم مختلف را به‌دست می‌آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز