خبرگزاری کار ایران

شایان مصلح مجدداً سپاهانی می‌شود؟

شایان مصلح مجدداً سپاهانی می‌شود؟
کد خبر : ۱۵۰۱۰۹۷

مدافع ذوب‌آهن در رادار سپاهان قرار دارد و مذاکرات برای انتقال این بازیکن به جمع طلایی‌پوشان آغاز شده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، شایان مصلح فصل گذشته و پس از اتمام قراردادش با گل‌گهر، نام این بازیکن پیرامون باشگاه تراکتور مطرح شد اما در نهایت این انتقال رخ نداد و مصلح به ذوب‌آهن اصفهان پیوست. مصلح در فصلی که گذشت عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشت؛ به‌طوری‌که طبق نمرات متریکا جز ۵ بازیکن برتر ذوب‌آهن در لیگ بیست‌وسوم بود و توانست خود را به عنوان یکی از مهره‌های موثر تیمِ محمد ربیعی معرفی کند.

سپاهان در لیگ بیست‌وسوم موفق به کسب رتبه سوم شد اما در جام حذفی به قهرمانی رسید. بعد از قهرمانی طلایی‌پوشان در جام حذفی، برخی از بازیکنان سپاهان جدایی‌شان از این تیم قطعی شده و برخی در مسیر انتقال به یک تیم دیگر قرار دارند. میلاد زکی‌پور از آن دست بازیکنان است که جدایی‌اش قطعی شده و قرار است فصل آینده با پیراهن استقلال در لیگ برتر حاضر شود. بعد از مسجل‌شدن جدایی زکی‌پور حالا سپاهانی‌ها به دنبال استخدام گزینه جانشینی او هستند.

 

در انتظار بازگشت شایان به سپاهان؟

شایان مصلح سابقه بازی در سپاهان را دارد و با برخی بازیکنان کنونی این تیم رابطه دوستانه و نزدیکی دارد. مصلح با عملکرد خوب خود در لیگ بیست‌وسوم باعث شده چند باشگاه به او علاقه داشته باشند و سپاهان هم حالا به دنبال جذب این بازیکن است. طبق شنیده‌ها مذاکراتی بین شایان مصلح و سپاهان انجام شده اما سرنوشت این بازیکن مشخص نیست.

قرارداد شایان با ذوب‌آهن تمام شده و او اکنون یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود؛ پس سپاهان لازم نیست رضایت‌نامه‌ای را پرداخت کند و توافق با مصلح برای انتقال این بازیکن کافی است. حالا باید دید شایان مصلح چه تصمیمی می‌گیرد و فصل آینده در کدام تیم توپ می‌زند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز