خبرگزاری کار ایران

وضعیت بحرانی سمت راست خط دفاعی سرخ‌پوشان؛

پرسپولیس را بدون این دو بازیکن تصور کنید!

پرسپولیس را بدون این دو بازیکن تصور کنید!
کد خبر : ۱۵۰۱۰۹۵

در صورت مسجل‌شدن جدایی دانیال اسماعیلی‌فر، وضعیت سمت راست خط دفاعی پرسپولیس بیش از پیش بحرانی می‌شود.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس فعلاً خریداری در بازار تابستانه نداشته و بعد از تعیین‌تکلیف وضعیت کادرفنی سرخ‌پوشان پایتخت، قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری تمدید شده و گفته می‌شود که رایزنی‌ها با سروش رفیعی هم مثبت پیش رفته و این هافبک باتجربه هم احتمالاً به کارش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت ادامه خواهد داد. در شرایطی هواداران پرسپولیس چشم به راه هستند تا سرعت فعالیت تیم مورد علاقه‌شان در بازار تابستانه افزایش پیدا کند که هنوز خوان کارلوس گاریدو هم به تهران سفر نکرده است.

گاریدو البته منعی برای فعالیت در فوتبال ایران ندارد و همان‌طور که معاون وزیر ورزش‌وجوانان هم تایید کرد، مجوز او از سوی شورای برون‌مرزی صادر شده و سرمربی اسپانیایی می‌تواند به تهران سفر کند. بدون‌شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سرخ‌پوشان در بازار تابستانه، وضعیت بغرنج تیم‌شان در سمت راست خط دفاعی است؛ جایی‌که در فصل گذشته دانیال اسماعیلی‌فر در کنار وحدت هنانوف و البته علیرضا باباییِ جوان حضور داشتند اما حالا شرایط برای حضور در فصل جدید کاملاً متفاوت است.

48 ساعت تا پایان ضرب‌الاجل پرسپولیسی‌ها به دانیال

دانیال اسماعیلی‌فر، یکی از چهره‌های ویژه بازار تابستانه محسوب می‌شود. در شرایطی قرارداد او با سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسیده که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مذاکرات اولیه با مدیران باشگاه پرسپولیس با اسماعیلی‌فر نتیجه‌بخش نبوده و همزمان، مسئولان باشگاه تراکتور به سراغ این مدافع باتجربه رفته‌اند. طبق آخرین خبرها، مذاکرات اسماعیلی‌فر با تراکتوری‌ها مثبت پیش رفته و احتمال امضای قرارداد هم حتی وجود دارد؛ هر چند که گفته می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس به دانیال اسماعیلی‌فر پیشنهاد تازه‌ای داده‌اند و از او خواسته‌اند که تا پایان هفته جاری به این پیشنهاد پاسخ بدهد.

هنانوف و جدایی قطعی از پرسپولیس

وحدت هنانوف بعد از آنکه جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم برگزار شد، رسماً پایان همکاری‌اش با سرخ‌پوشان پایتخت را اعلام کرد؛ هر چند که گفته می‌شود احتمالاً آینده کاری او در فوتبال ایران خواهد بود و از چند تیم ایرانی پیشنهاداتی برای هنانوف آمده اما آنچه مشخص است اینکه او در فصل آتی در فهرست سرخ‌پوشان نخواهد بود. در شرایط، اگر قرارداد دانیال اسماعیلی‌فر هم تمدید نشود، آنگاه 2 مدافع راست از 3 بازیکن تخصصی این پست در فهرست پرسپولیس از جمع سرخ‌ها جدا می‌شوند و تنها علیرضا باباییِ جوان در پرسپولیس می‌ماند که در این‌صورت به نظر می‌رسد جذب مدافع راست، یکی از اولویت‌های اصلی پرسپولیسی‌ها در بازار تابستانه خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز