خبرگزاری کار ایران

مهدوی: فسخ یک طرفه بازیکن نشان از ضعف مدیریت است

مهدوی: فسخ یک طرفه بازیکن نشان از ضعف مدیریت است
کد خبر : ۱۵۰۱۰۸۳

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از مدیریت فوتبال ایران و اتفاقات روزهای اخیر پرسپولیس پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهدوی درباره شرایط سرخپوشان اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس یکی از پر افتخارترین تیم‌ها در چند سال گذشته بوده است و جایگاهی دارد که برای حفظ آن در فصل جدید کار سختی خواهد داشت. تا اینجا متاسفانه وضعیت خوب نبوده و عوامل و مسئولان باشگاه خیلی بهتر از اینها باید برنامه ریزی می‌کردند که هم بازیکنان خود را نگه دارند و هم کادر فنی شان را قوی‌تر کنند و نگذارند که کار به اینجا بکشد. وقتی شما برنامه ریزی از قبل داشته باشید هیچ وقت بازیکنانتان اجازه به خود نمی‌دهند که قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند و یا برای تمدید قرارداد نیایند. به نظرم باشگاه پرسپولیس باید زودتر از اینها اقدام می‌کرد و یکسری اتفاقات را در مورد کادر فنی اش و بازیکنانش رقم می‌زد و از ۲، ۳ ماه قبل هدفمندی می‌کرد. نه اینکه بگذارند تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد و کارشان منطقی نبوده است.

وی افزود: این مشکل فقط در پرسپولیس نیست و سایر باشگاه‌های ما هم از ضعف برنامه‌‍ ریزی رنج می‌برند. در حال حاضر مشخص نیست مورایس در سپاهان می‌ماند یا می‌رود. جواد نکونام ۳ ساله با استقلال قرارداد بسته، اما مجوز فعالیتش صادر نشده بود که شنیدم او لیست بازیکنان مدنظرش را داده و مجوز فعالیت هم دریافت کرده است. به نظرم یکسری از اتفاقات نباید به این صورت رقم بخورد و از قبل باید پیش بینی شده بود. چرا باشگاه‌های ما برنامه ریزی ۱۰ ساله نمی‌کنند؟ ما در ۱۰ سال می‌خواهیم بهترین تیم در آسیا و ایران داشته باشیم و یک پروسه ۱۰ ساله می‌نویسیم و هر مدیرعاملی آمد همان برنامه را اجرا کند و ساختار را عوض نکنیم. ۵ بازیکن پرسپولیس قراردادشان را نبستند و ۴ بازیکن قرارداد بستند و ۳ بازیکن هم رفتند و به نظرم این مسئله جالب نیست.

او درباره اینکه هواداران پرسپولیس نگران این هستند که زمان از دست برود هم گفت: به هر حال ساختار مشخص نیست. اکنون برخی از تیم‌ها خارجی‌های خود را گرفتند و تمریناتشان شروع شده است و برنامه اردویی تعطیلات خود هم دادند، اما ما می‌گوییم که شاید فلانی فصل آینده بازیکن ما نباشد و برنامه به او نمی‌دهند. برنامه ریزی باید از قبل مشخص شده باشد نه اینکه دقیقه ۹۰ اقدام کنیم و هیچ کدام از برنامه‌ها جالب نبود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز