خبرگزاری کار ایران

نویدکیا در مس ماندنی شد

نویدکیا در مس ماندنی شد
کد خبر : ۱۵۰۰۵۷۶

سرمربی مس رفسنجان که صحبت از حضورش در سپاهان بود در این تیم ماندنی شد.

به گزارش ایلنا، بعد از کشمکش های فراوان سرانجام باشگاه مس رفسنجان با انتشار یک استوری در صفحه رسمی خود خبر از توافق با محرم نویدکیا برای لیگ بیست و چهارم داد.

نویدکیا که نیم فصل لیگ بیست و سوم هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفت، توانست شرایط نسبتا خوبی بر این تیم حاکم کند و با نارنجی‌پوشان به فینال جام حذفی هم صعود کرد. مجموعه اتفاقات رضایت هواداران و مسئولان باشگاه مس از عملکرد نویدکیا را در پی داشت و آنها را متقاعد به تمدید همکاری با این سرمربی کرد.

مذاکرات مدیران مس رفسنجان با نویدکیا برای تمدید قرارداد قبل از پایان فصل گذشته شروع شد و ادامه یافت. در این خصوص نویدکیا بودجه‌ای را برای بستن تیمی قدرتمند به مدیران باشگاه اعلام کرد و قرار بر این شد که مصوبه این بودجه از مدیریت شرکت مس ایران گرفته شود.

ادامه مذاکرات دو طرف به جلسه‌ای ختم شد که یکشنبه شب میان نویدکیا و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس به همراه نماینده مردم رفسنجان در مجلس و البته مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت مس برگزار شد. در این جلسه مدیران شرکت مس وعده های لازم برای فصل جدید را به محرم نویدکیا دادند و در نهایت این سرمربی برای تمدید قراردادش به مدت یک فصل دیگر توافق کرد.

امروز ظهر حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از توافق با نویدکیا برای تمدید قرارداد خبر داده بود و حالا صفحه رسمی باشگاه مس در اینستاگرام به این مساله پرداخته است. باشگاه مس رفسنجان تصویری از نویدکیا را استوری کرده و به صورت تلویحی از تمدید این سرمربی خبر داده است.

نویدکیا در مس ماندنی شد

باشگاه مس رفسنجان با انتشار این استوری خبر از توافق با محرم نویدکیا برای فصل جدید داد.

با این تفاسیر قرارداد سال دوم نویدکیا که از قبل به صورت توافقی بود ، فعال خواهد شد و این سرمربی به همراه مدیران باشگاه برای فصل جدید و لیگ بیست و چهارم کار خود را شروع خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز