خبرگزاری کار ایران

حدادی: ۱۰ مدال در بازی‌های آسیایی شعار نیست/کفاشیان برگردد!

حدادی: ۱۰ مدال در بازی‌های آسیایی شعار نیست/کفاشیان برگردد!
کد خبر : ۱۵۰۰۵۰۵

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه 24 ماده در این رشته وجود دارد، گفت: ما در دوومیدانی از 50 کیلو داریم تا 150 کیلو و هرکدام باید در یک مکان خاصی تمرین کنند و این نشان می‌دهد که به این رشته باید با یک چشم دیگری نگاه شود.

به گزارش ایلنا، احسان حدادی پس از معارفه اش به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: کار بسیار سخت است. دوومیدانی رسته ای بوده که سابقه کسب 10 سهمیه و مدال المپیک داشته و امروز می‌بینیم تنها 2 سهمیه گرفته‌ایم. یکی از غصه‌های من این است که حسین رسولی را در المپیک نداریم و به همین دلیل مسابقه پرتاب دیسک از تلویزیون پخش نخواهد شد. بعد از 4 دوره که خودم حضور داشتم در این دوره ایران نماینده ندارد. مقصر هم خود ما بودیم که به جای اینکه قهرمانی که مدال بازی‌های آسیایی را حمایت کنیم، نکردیم. 

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که همدلی را ایجاد کنیم و موافق و مخالف همه بیایند، در به روی همه باز است و آنقدر جا داریم که حتی از رشته‌های دیگر هم می‌توانند بیایند. امیدوارم روزی شاهد کسب 10 مدال در بازی‌های آسیایی باشیم. 

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه 24 ماده در این رشته وجود دارد، گفت: ما در دوومیدانی از 50 کیلو داریم تا 150 کیلو و هرکدام باید در یک مکان خاصی تمرین کنند و این نشان می‌دهد که به این رشته باید با یک چشم دیگری نگاه شود. رشته گرانی است و یک دیسک پرتاب حدود هزار دلار و نیزه 2 هزار دلار  قیمت دارد. 

وی ادامه داد: دوستان قول‌هایی داده‌اند و امیدوارم پای کار بیایند. مطمئن باشید اگر دوومیدانی ترقی کند، ورزش ایران متحول خواهد شد، این شعار من است. فوتبال ما در جامعه جهانی می‌تواند مدال بگیرد، اگر دوومیدانی‌مان قوی باشد. شاید خیلی از فوتبالیست‌های ما نتوانند دوی استانداردی انجام دهند و نیاز دارند که از فیلتر دوومیدانی عبور کنند. 

حدادی در پایان گفت: از کیومرث هاشمی وزیر ورزش، اسبقیان و مناف هاشمی تشکر می‌کنم. از مرد شماره یک ورزش ایران یعنی خسروی وفا که همیشه با قهرمانان دوست بوده‌اند هم قدردانی می‌کنم. از علی کفاشیان مرد شماره یک دوومیدانی ایران هم می‌خواهم که در کنار دوومیدانی باشند چرا که پیدا کردن او این روزها سخت شده است. همه می دانند دوومیدانی ما هرچه دارد از صدقه سری اوست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز