خبرگزاری کار ایران

هلدینگ بهانه را از کادر فنی بگیرد

هلدینگ بهانه را از کادر فنی بگیرد
کد خبر : ۱۵۰۰۵۰۲

این روزها، دقیقاً شبیه روزهای نقل و انتقالات بیست و سومین دوره لیگ برتر است با این تفاوت که در این ایام، استقلال مالک خود را شناخته و دقیقاً مشخص است که چه کسی و چه سازمانی قرار است امور استقلال را مدیریت کند.

به گزارش ایلنا،  از اولین روزهای شروع بیست و سومین دوره لیگ برتر، جواد نکونام تازه‌وارد، از دست بسته خودش حرف زد و اینکه با مصدوم و محروم شدن یک بازیکن، بازیکنی برای جایگزین کردن او ندارد.

این جمله همان ایام نیز کمی اغراق‌آمیز بود اما در برهه‌های سخت، واقعاً این اتفاق برای استقلال رخ داد و دست جواد نکونام به عنوان سرمربی برای چینش بازیکنان تا حدی بسته شد.

نکونام و شاگردانش اما با همین وضعیت مدعی شدند و مدعی ماندند، هرچند که در نهایت استقلال نتوانست به آنچه که هوادارانش انتظارش را داشتند، برسد و تنها با یک امتیاز کمتر، قهرمانی را از دست داد.

اتفاقی که شاید با داشتن بازیکنان مؤثر و دست باز جواد نکونام طور دیگری رقم می‌خورد و آبی‌پوشان همچنان مدعی می‌ماندند و به قهرمانی هم می‌رسیدند.

 حالا باز هم در روزهای مهم نقل و انتقالات قرار داریم و استقلال قرار است با نکونام فصل آینده لیگ برتر را هم سپری کند و شاید باز هم بهانه‌گیری‌هایی از سوی این مربی وجود داشته باشد.

امروز که وضعیت استقلال از نظر مالکیت مشخص است، وضعیت امیدوارکننده و خوبی است که همه بهانه‌ها را از کادر فنی و... می‌گیرد. اما در عین حال پر کردن دست جواد نکونام و جذب بازیکنان مورد نیاز استقلال که اتفاقاً باید در چند میدان به مصاف حریفان برود، ضرورت است و هلدینگ به عنوان مالک، اولین وظیفه‌اش سر و سامان دادن به وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه است.

بی‌تردید صرفاً جذب بازیکنان مورد نیاز کادر فنی تنها بخشی از تدارکات برای استقلال است و هلدینگ با پشتیبانی و پرداخت به موقع به بازیکنان می‌تواند تأثیر بسزایی در نتایج آینده استقلال داشته باشد.

جذب چند بازیکن خوب و با استعداد در پست‌های مختلف، نیاز ضروری است که استقلال در آینده بیش از هر چیزی به آن نیاز خواهد داشت. که هم توجه سرمربی و هم توجه مالک باشگاه را می‌طلبد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز