خبرگزاری کار ایران

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛

یامال: برای بازی با آلمان آماده‌ایم

یامال: برای بازی با آلمان آماده‌ایم
کد خبر : ۱۴۹۹۸۲۰

لامین یامال می‌گوید اسپانیا برای بازی مقابل آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ آماده است.

به گزارش ایلنا، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا، پس از پیروزی ۴-۱ مقابل گرجستان در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی، در مصاحبه‌ای، درباره احساس خود پس از این پیروزی و برنامه‌ریزی برای بازی بعدی صحبت کرد. لاروخا یکشنبه شب در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ توانست شکست ۱-۰ را با پیروزی ۴-۱ عوض کند و به یک‌چهارم نهایی برسد.

یامال در این مصاحبه گفت:«بسیار خوشحالم که به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردیم. حالا به بازی بعدی فکر می‌کنیم و امیدواریم که نتیجه خوبی کسب کنیم. درست است که در ابتدا با گل آنها کار پیچیده شد. آنها به دفاع رفتند و ما می‌دانستیم که باید قبل از پایان نیمه اول گل بزنیم و بعد از آن همه چیز به نفع ما پیش رفت. ما با همین ذهنیت به مرحله یک‌چهارم نهایی می‌رویم، این بازی نیز به همان اندازه دشوار خواهد بود و ما برای آن آماده‌ایم.»

او همچنین در مورد بازی با آلمان، میزبان این دوره از مسابقات، اضافه کرد:«ما اطلاعاتی در مورد آلمان داریم. آنها تیمی آماده و پرستاره هستند و از امتیاز میزبانی برخوردارند. وقتی چنین شرایطی دارید، همه ابتدا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی به شما نگاه می‌کنند. بازی مقابل آنها دشوار خواهد بود و ما باید از تمامی دقایق باقی‌مانده تا بازی برای آماده‌سازی استفاده ببریم.»

اسپانیا در این دیدار با گل‌های رودری، فابین روئیز، نیکو ویلیامز و دنی اولمو توانست به پیروزی قاطع دست یابد و اکنون باید در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم ملی آلمان برود. این دیدار در روز جمعه در اشتوتگارت برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که یک نبرد سخت و هیجان‌انگیز بین دو تیم باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز