خبرگزاری کار ایران

هاشمی: همان طور که فروغی توانست شما هم می‌توانید

هاشمی: همان طور که فروغی توانست شما هم می‌توانید
کد خبر : ۱۴۹۹۳۶۶

وزیر ورزش و جوانان از رشد ۱۶۰ تا ۱۷۰ درصدی بودجه فدراسیون‌های ورزشی در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، کیومرث هاشمی در بازدید از اردوی تیم‌ ملی تیروکمان ایران که با حضور مبینا فلاح، تنها نماینده تیروکمان ایران در المپیک پاریس، در حال برگزاری است، اظهار کرد: هدف از این حضور قدردانی از زحماتی است که در مسیر کسب سهمیه المپیک کشیده شده است و تیروکمان جزء آخرین رشته‌های ما بود که موفق به کسب سهمیه المپیک شدیم.

او افزود: حق تیم ملی تیروکمان این بود که موفق به کسب سهمیه المپیک شود و باید می‌توانستیم سهمیه‌های بیشتری را کسب کنیم اما بعضی مواقع ورزش روی خوش نشان نمی‌دهد و خوشبختانه در نهایت خانم مبینا فلاح موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نیاز داریم ورزشکار، تمرکز بالایی روی مسابقه خود داشته باشد، خطاب به مبینا فلاح گفت: هیچ چیز نباید تمرکز شما را به هم بزند. باید گوش به فرمان مربی و سرمربی خود باشید تا منویات مربی را اجرایی کنید و موفق شوید. تمام تلاش خود را در این مسیر بکنید و موفق به کسب نتیجه شوید.

هاشمی با اشاره به اینکه شاید توقع کسب مدال زیاد باشد اما دور از دسترس نیست، عنوان کرد: همان طور که جواد فروغی در المپیک قبلی خواست و توانست شما هم می‌توانید، تلاش شما قابل تقدیر است و امیدواریم موفق باشید؛ چرا که شما و ارکان فدراسیون تلاش بسیاری داشته‌اید.

او درباره تقاضای مبینا فلاح مبنی بر تامین تجهیزات برای حضور موفق در المپیک تصریح کرد: قطعا یکی از وظایف ما حمایت است و برای تامین تجهیزات تمامی فدراسیون‌های ورزشی ارقام خوبی در نظر گرفته شده و لیست اقلام تجیهزات فدراسیون‌ها اخذ شده و در تفاهمنامه امضاشده با فدراسیون‌های ورزشی نیز مشخص شده است که چه عددی باید پرداخت شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: شاهد رشد افزایشی بیش از ۱۶۰ تا ۱۷۰ درصدی بودجه فدراسیون ها نسبت به سال گذشته هستیم.

 

منبع ايسنا
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز