خبرگزاری کار ایران

نصیرشلال: شرایط خوبی از نظر فنی داریم

نصیرشلال: شرایط خوبی از نظر فنی داریم
کد خبر : ۱۴۹۹۳۶۵

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری شرایط دو وزنه‌بردار المپیکی ایران را برای حضور در المپیک پاریس مطلوب توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، نواب نصیرشلال در جریان بازدید کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، از اردوی تیم‌ ملی وزنه‌برداری اظهار کرد: در  فاصله یک‌ماهه تا المپیک مصطفی جوادی و علی داودی شرایط خوبی دارند و با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امیدواریم نتایج خوبی را رقم بزنند.

او افزود: شرایط خوبی از نظر فنی داریم و امیدواریم در یک ماه آینده نیز با برنامه پیش برویم و هر دو نفر نمایش و رقابت خوب و در شان ورزش کشور و رشته وزنه‌برداری داشته باشند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری همچنین بیان کرد: مسابقات بزرگسالان جهان را سه ماه پس از المپیک پیش رو داریم و دو تیم خوب تشکیل شده و هر دو در حال تمرین‌اند و امیدواریم همگی موفق باشند.

همچنین سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری، با اشاره به اینکه وزارت ورزش به وزنه‌برداری، مثبت نگاه کرده است، گفت: انصافا بعد از حضور آقای کیومرث هاشمی حمایت‌های خوبی صورت گرفته است و با حمایت جامعه وزنه‌برداری شرایط خوبی داریم و تلاش کرده‌ایم یک محیط توام با آرامش و دور از حاشیه داشته باشیم.

او افزود: اردوها از دو ماه قبل در بخش بانوان و آقایان آغاز شده است و روزی که وزنه‌برداری را تحویل گرفتیم چهار وزنه‌بردار بزرگسال نداشتیم و با اضافه‌شدن تیم ملی جوانان، یک تیم ملی منسجم را تشکیل داده‌ایم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه شرایط دو ملی‌پوش المپیکی خوب است و امیدواریم در المپیک تیم ملی بتواند با همین دو سهمیه نتایج خوبی را بگیرد، عنوان کرد: همدل هستیم که در روزهای آینده نتایجی درخور که مورد انتظار مردم است کسب کنیم و در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم و باید بگوییم که حمایت وزارت ورزش از وزنه‌برداری قابل تقدیر است.

انوشیروانی افزود: وزنه‌برداری همواره با مدال‌هایی که کسب کرده کمک‌حال ورزش کشور و پرچمدار بوده و امیدواریم این شرایط مجددا از المپیک پاریس آغاز شود.

 

منبع ايسنا
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز