خبرگزاری کار ایران

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛

روبرتو مارتینز: این باخت به ما کمک می‌کند

روبرتو مارتینز: این باخت به ما کمک می‌کند
کد خبر : ۱۴۹۸۴۴۱

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، معتقد است شکست مقابل گرجستان، آنها را از نظر ذهنی برای بازی در مرحله یک‌هشتم آماده‌تر می‌کند.

به گزارش ایلنا، در بازی آخر مرحله گروهی، گرجستان و پرتغال به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت منجر به پیروزی ۲-۰ گرجی‌ها و صعود آنها به دور بعد شد. پس از پایان بازی، روبرتو مارتینز، که هفته گذشته صعود تیمش به مرحله حذفی قطعی شده بود، با خبرنگاران سخن گفت.

او با اشاره به آغاز بازی با عملکرد ضعیف و گل زودهنگام گرجستان، گفت: «این یک شکست است. ما بازی را به شکل بدی شروع کردیم، زود گل خوردیم و این همان چیزی بود که گرجستان نیاز داشت. ما در دادن پاس نهایی و مقابل دروازه به اندازه کافی دقیق نبودیم و دروازه‌بان آنها نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. تلاش کردیم گل بزنیم اما موفق نشدیم و این باعث شد گرجستان بیشتر خود را باور کند. آنها مستحق پیروزی بودند.»

مارتینز در مورد بازی آینده مقابل اسلوونی گفت: «هیچ بازی آسانی وجود ندارد؛ امروز نمونه کاملی از این موضوع بود. وقتی ما پیروز می‌شویم، به این دلیل نیست که بازی آسان است. ما یک بازی دوستانه مقابل اسلوونی داشتیم اما یکشنبه این بازی مشابه نخواهد بود. آنها تیم ملی‌ای هستند که مثل یک تیم باشگاهی بازی می‌کنند: بسیار دفاعی. و همچنین دو مهاجم تاثیرگذار دارند. ما باید به خوبی آماده شویم. باخت امروز از نظر ذهنی تیم ما را بهتر آماده می‌کند.»

او همچنین درباره چرخش در ترکیب تیم افزود: «این آخرین بازی در مرحله گروهی بود. این روزی بود که به دیگر بازیکنان فرصت بدهیم، بازیکنانی که نیاز داریم ببینیم در چه وضعیتی هستند و چه کسانی می‌توانند به ما کمک کنند. منظورم از آماده‌سازی برای مرحله یک‌هشتم نهایی، آماده‌سازی فردی است؛ امروز می‌خواستیم ترکیب را عوض کنیم، به دیگر بازیکنان دقایقی بازی بدهیم و تیم را برای بازی در مرحله یک‌هشتم نهایی بیشتر آماده کنیم.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز