خبرگزاری کار ایران

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛

کواراتسخلیا: پیراهن رونالدو را گرفتم و به مرحله بعد صعود کردیم

کواراتسخلیا: پیراهن رونالدو را گرفتم و به مرحله بعد صعود کردیم
کد خبر : ۱۴۹۸۴۴۰

خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستان به صعود این تیم به مرحله بعد واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستان که عنوان بهترین بازیکن زمین را از سوی ویوو دریافت کرد، در مصاحبه‌ای پس از پیروزی تاریخی مقابل پرتغال گفت: "امروز بهترین بازیکن وجود نداشت، بلکه این یک کار گروهی بود و ما به همه ثابت کردیم که می‌توانیم واقعاً بازی کنیم. ما همیشه برای برد بیرون می‌آییم و همیشه روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. امروز خیلی خوشحالیم، اما فردا به فکر بازی بعدی می‌افتیم. برای تمام حمایت‌هایی که از ما شده بسیار سپاسگزاریم."

کواراتسخلیا در ادامه به پیراهن رونالدو اشاره کرد: "پیراهن رونالدو را گرفتم و به مرحله بعد صعود کردیم. این بهترین روز برای هواداران فوتبال گرجستان است. تاریخ‌سازی کردیم، کسی باور نمی‌کرد چنین اتفاقی بیفتد. هیچ‌کس باور نمی‌کرد بتوانیم پرتغال را شکست دهیم، اما به همین دلیل ما یک تیم قدرتمند هستیم؛ اگر حتی یک درصد شانس وجود داشته باشد، نشان دادیم که می‌توانیم آن را محقق کنیم."

این ستاره گرجی در مورد رونالدو گفت: "قبل از بازی جلسه‌ای برگزار شد و او برایم آرزوی موفقیت کرد؛ هرگز تصور نمی‌کردم او بیاید و با من صحبت کند. او بازیکن بزرگی است و فردی عالی. به همین دلیل است که او هم در داخل و هم خارج از فوتبال شخصیت بزرگی است؛ من برای او احترام زیادی قائل هستم، او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. زمانی که او قبل از بازی برای صحبت با شما می‌آید، فوق‌العاده است؛ این به ما کمک کرد که باور کنیم امروز می‌توانیم کاری انجام دهیم."

کواراتسخلیا در مقایسه موفقیت گرجستان با قهرمانی ناپولی گفت: "اسکودتو برای من لحظه‌ای به یاد ماندنی بود، اما امروز خوشحال‌ترم، چون وقتی برای کشور بازی می‌کنید، باعث افتخار شما می‌شود، هرچند از هر دو خوشحال بودم. این شادترین روز زندگی من است؛ بردن اسکودتو رویای من بود و این هم رویای من بود. بیان احساساتم با کلمات دشوار است، فقط خیلی خوشحالم."

این بازیکن گرجی در مورد بازی مقابل اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی گفت: "ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم، بازی‌های زیادی مقابل آنها انجام داده‌ایم و آنها را به خوبی می‌شناسیم. اسپانیا و پرتغال از بهترین تیم‌ها هستند، اما امروز نشان دادیم که شکست دادن هر تیمی ممکن است. در یورو حریفان آسانی وجود ندارد، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. به همه آنها احترام می‌گذاریم، اما برای مبارزه و پیروزی به آنجا خواهیم رفت."

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز