خبرگزاری کار ایران

تلاش‌ها برای بازگشت بیرو به پرسپولیس

تلاش‌ها برای بازگشت بیرو به پرسپولیس
کد خبر : ۱۴۹۸۰۳۸

با توجه به آخرین مصاحبه حسین بادامکی و اینکه شاید برخی افراد در جریان عذرخواهی بیرانوند باشند، گفته می‌شد شاید شرایط برای بازگشت او به پرسپولیس مهیا شود

به گزارش ایلنا، در پرونده بیرانوند و پرسپولیس هر روز شرایط تغییر می‌کند و بعد از جدی شدن ماجرای عذرخواهی و منتفی شدن مسأله فسخ قرارداد، حالا این احتمال کمرنگ شده است.

با توجه به آخرین مصاحبه حسین بادامکی و اینکه شاید برخی افراد در جریان عذرخواهی بیرانوند باشند، گفته می‌شد شاید شرایط برای بازگشت او به پرسپولیس مهیا شود اما یکی از مدیران باشگاه گفته بعید است این اتفاق رخ دهد و این باشگاه پیگیر شکایت از گلر ملی‌پوش خود خواهد بود.

هر چند بیرانوند موقتاً از ایران رفته و حرفی هم از بازگشت به پرسپولیس نزده اما خوب می‌داند که با طولانی شدن مسیر شکایت و شکایت‌کشی از پرسپولیس و برعکس، شاید شرایط فوتبالی‌اش در فصل آینده تحت تأثیر قرار بگیرد.

قطعاً بیرو دوست ندارد مثل آنچه قبل از جام جهانی 2022 و در مسابقات مقدماتی اتفاق افتاد، دوباره ثباتش را در ترکیب تیم ملی به‌هم بریزد.

در آن مقطع بیرانوند با نیمکت‌نشینی در تیم‌های بلژیکی و پرتغالی کم‌کم موقعیت مستحکمش در ترکیب اصلی تیم ملی را از دست داد؛ تا جایی که اسکوچیچ در برخی مسابقات مهم مقدماتی جام جهانی 2022 از امیر عابدزاده استفاده کرد اما بیرو به پرسپولیس برگشت و دوباره قبل از جام جهانی در تیم ملی فیکس شد تا تنها دروازه‌بان ایرانی باشد که دو بار این تورنمنت را تجربه کرده است.

حالا نیز جدا از شروع لیگ بیست‌وچهارم و لیگ نخبگان که یکی از اواخر مردادماه و دیگری از اواخر شهریور ماه خواهد بود، تیم ملی فوتبال ایران نیز از میانه شهریورماه وارد مسابقات مرحله سوم مقدماتی جام جهانی که مرحله اصلی و تعیین‌کننده‌ای خواهد بود، می‌شود و بیرانوند دوست ندارد دوباره جایگاه خوب و محکمش در ترکیب تیم ملی را از دست بدهد و با در نظر گرفتن این شرایط شاید موضوع عذرخواهی و بازگشت او به پرسپولیس با چیدن یکسری مقدمات منطقی باشد.

اگر قرار باشد بیرانوند عذرخواهی کند و برگردد، هم خودش و اطرافیانش، هم مدیران باشگاه پرسپولیس باید زمینه‌چینی کنند تا بعد از فروخوردن خشم هواداران و با توجیه اینکه دروازه‌بانی در حد و اندازه او پیدا نمی‌کنند، زمینه بازگشتش را فراهم کنند تا این اقدام‌شان از سوی جامعه هواداری بازخورد منفی گسترده‌ای نداشته باشد اما از تازه‌ترین اظهارنظرها این‌گونه به نظر می‌رسد که اختلاف در بالاترین سطح وجود دارد و موضوع بازگشت او فعلاً منتفی است.

البته مدیران باشگاه پرسپولیس خوب می‌دانند که هم جذب دروازه‌بان شاخص خارجی هزینه‌های زیادی دارد و البته بسیار پرریسک خواهد بود و هم گزینه‌های داخلی بعضاً در حد دروازه پرسپولیس و اهدافش نیستند و در نهایت شاید برای آنها هم بهتر این باشد که اگر بیرو پشیمان شده، با تحکم و برخورد انضباطی او را برگردانند و یکی از مهم‌ترین پست‌ها و بخش تحتانی ستون فقرات تیم خود را دستخوش تزلزل و بی‌ثباتی نکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز