خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت استقلال در نقل و انتقالات

بررسی وضعیت استقلال در نقل و انتقالات
کد خبر : ۱۴۹۷۹۵۱

جذب بازیکنان جدیدی که در روزهای اخیر نام‌شان مطرح شده هزینه قابل توجهی برای باشگاه استقلال در پی خواهد داشت

به گزارش ایلنا، سیدحسین حسینی با استقلال یک‌سال دیگر قرارداد دارد اما او باید به باشگاه برود و بر سر مسائل مالی و دستمزد خود دوباره به توافق برسد.

 در واقع تمدید با او مشروط به توافق مالی است. روزبه چشمی نیز با استقلال قراردادی ندارد و باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد این بازیکن نیز باید منابع مالی لازم را کنار بگذارد.

 روزگذشته اعلام شد باشگاه استقلال قصد دارد در قدم اول نقل‌وانتقالاتی خود با این 2 بازیکن به توافق نهایی برسد و قراردادهای تازه‌ای را با 2 بازیکن با تجربه خود به امضا برساند. اما پس از آن باشگاه استقلال لازم است با چند بازیکن دیگر نیز از لحاظ مالی به توافق دست یابد.

ابوالفضل جلالی هم با باشگاه استقلال قرارداد ندارد و اگر سرباز نشود، باشگاه استقلال باید به توافقات لازم با این بازیکن دست یابد. در کنار جلالی زبیر نیک‌نفس هم هست که در قدم اول مبلغ قابل توجهی به باشگاه استقلال پیشنهاد داده و رقمی که او خواسته باعث عقب‌نشینی باشگاه استقلال شده است. درعین حال وضعیت توافق مالی با مهرداد محمدی نیز روشن نیست.

براساس خبرهای تأیید نشده این بازیکن در فصل اول حضور خود در استقلال مبلغ 28 میلیارد تومان پول دریافت کرده است و برای فصل جدید باید 30 درصد به قرارداد او اضافه شود و باشگاه استقلال هنوز نتوانسته تکلیف این موضوع را روشن کند. در میان اسامی که نام برده شده باشگاه استقلال به راحتی می‌تواند از روی نام زبیر نیک‌نفس عبور کند به این دلیل که بازیکن مذکور از لحاظ فنی هرگز در جایگاهی نیست که بتواند برای باشگاه استقلال تعیین تکلیف کند و از لحاظ فنی جزو بازیکنان معمولی لیگ برتر محسوب می‌شود. دیگر بازیکنان اما شرایطی متفاوت دارند و نبودشان به نوعی به استقلال لطمه وارد خواهد کرد.

 حسینی، چشمی، جلالی و محمدی قطعاً جزو بازیکنانی محسوب می‌شوند که اگر همین الان از استقلال جدا شوند با پیشنهادهای قابل توجهی از سوی دیگر تیم‌ها مواجه خواهند شد چون هر کدام‌شان صاحب جایگاه هستند اما در این سو باشگاه استقلال نیز باید بودجه لازم را برای تمدید قرارداد با این بازیکنان تأمین کند.

براساس شنیده‌ها دستمزد هیچ‌یک از این بازیکنان زیر 25 میلیارد تومان نیست و تمدید قرارداد با همین 4 بازیکن برای باشگاه استقلال قطعاً رقمی معادل 100میلیارد تومان هزینه به دنبال خواهد داشت و در کنار این اسامی اگر نام بازیکنانی همچون ماشاریپوف، بلانکو و مربیان خارجی که قرار شده در روزهای آتی به استقلال ملحق شوند را قرار دهید به این نتیجه خواهید رسید که تمدید قرارداد با بخش کوچکی از بازیکنان و تعیین دستمزد برای مربیان خارجی چه حجمی از منابع مالی را به خود اختصاص خواهد داد و درعین حال برای باشگاه استقلال سقف 500 میلیاردی در نظر گرفته شده که این عدد با هزینه‌های جاری قطعاً همخوانی ندارد و استقلال و دیگر تیم‌ها ناچار به عبور از سقف قرارداد خواهند بود.

حال اینکه جذب بازیکنان جدیدی که در روزهای اخیر نام‌شان مطرح شده نیز هزینه قابل توجهی برای باشگاه استقلال در پی خواهد داشت و این موضوع قطعاً رقابت را برای مالکان باشگاه استقلال با همتایان خود در دیگر باشگاه‌ها دشوار خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز