خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد از کشور خاص برای علیرضا بیرانوند

پیشنهاد از کشور خاص برای علیرضا بیرانوند
کد خبر : ۱۴۹۷۹۳۷

شایعاتی مبنی بر پیشنهاد تیم اسپارتاک مسکو به علیرضا بیرانوند وجود داشت ولی در چرخشی 180 درجه‌ای از سوی باشگاه روسی اعلام شد که این تیم برنامه‌ای برای برای جذب بیرو ندارد.

به گزارش ایلنا، هفته گذشته بود که علیرضا بیرانوند در اقدامی جنجالی قرارداد خود با پرسپولیس را به صورت یکطرفه فسخ کرد، این موضوع به سوژه اول فضای هواداری پرسپولیس تبدیل شده. باشگاه پرسپولیس بر این عقیده است که در ماجرای اضافه کردن متمم به قرارداد بیرانوند، شیطنت‌هایی از داخل باشگاه صورت گرفته تا امکان فسخ را برای این بازیکن فراهم کند و در عین حال هم از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ غیرموجه شکایت کرده است!

این موضوع علامت سؤال‌های زیادی را در ذهن اهالی فوتبال به وجود آورده و به علاوه اینکه یک روز قبل از فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس در رسانه‌های روسی اعلام شد این دروازه‌بان ملی‌پوش از تیم اسپارتاک مسکو پیشنهاد دارد اما بعد از فسخ قراردادش، در چرخشی 180 درجه‌ای از سوی باشگاه روسی اعلام شد که این تیم برنامه‌ای برای برای جذب بیرو ندارد.

بعد از این ماجرا اعلام شد که بیرانوند چند نفر را واسطه کرده تا مجدداً به پرسپولیس بازگردد و حتی این خبر از سوی حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس هم تأیید شد.

با مرور سیر اخبار در ماجرای فسخ ملی‌پوش پرسپولیس می‌توان فهمید که یک سناریو محتمل برای فسخ بیرانوند می‌تواند وسوسه شدن این بازیکن برای حضور در این تیم روسی باشد که باعث شده قید همکاری با پرسپولیس را بزند و راهی تیمی غیرایرانی شود تا بعد از گذشت زمان مجدداً فرصت حضورش در پرسپولیس فراهم باشد اما طرف روسی به قول خود وفا نکرده و پیشنهادش را پس گرفته تا بیرانوند دچار سردرگمی شود.

با این حال اما رسانه‌ها اعلام کردند که بیرانوند با تراکتور به توافق رسیده و حالا باید منتظر ماند و دید تصمیم بعدی بیرانوند برای ادامه دوران حرفه‌‌ای‌اش چه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز